نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۴

فیلم مولان در ماه دسامبر برای تمامی کاربران دیزنی پلاس رایگان می‌شود

والت دیزنی تایید کرد که فیلم Mulan قرار است تا پایان سال جاری میلادی برای تمامی کاربران سرویس استریم دیزنی پلاس رایگان شود.

فیلم Mulan (مولان) یکی از فیلم‌هایی بود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تأخیر اکران آن شد و درنهایت شرکت والت دیزنی از اکران گسترده فیلم منصرف شد و تصمیم به انتشار این فیلم لایو اکشن ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس گرفت و حالا فیلم مولان قرار است فردا از این سرویس استریم منتشر شود که البته کاربران باید هزینه ۳۰ دلار را برای تماشای این فیلم پرداخت کنند و حالا اولین نقدهای این فیلم منتشر شده که نقدهای مثبتی را تاکنون دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم مولان قرار است برای مشترکین دیزنی پلاس مجانی شود.

وب‌سایت رسمی دیزنی پلاس تایید کرد که فیلم Mulan در روز جمعه، ۴ دسامبر (۱۴ آذر) برای تمامی مشترکین رایگان خواهد شد و پس از این تاریخ، مشترکان دیزنی پلاس می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه، به تماشای این فیلم لایو اکشن بپردازند. در هر حال کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ ۳۰ دلاری سه ماه زودتر فیلم مولان را تماشا کنند که هنوز تاثیر رایگان شدن آن روی کسانی که این هزینه را خواهند پرداخت، مشخص نشده است. پیش از این فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) و فیلم The One and Only Ivan (ایوان منحصربه‌فرد) به‌جای نمایش در سینماها از دیزنی پلاس منتشر شده بودند.

مولان در لباس ارتش چین در حال انجام هنرهای رزمی در فیلم Mulan

البته کاربران برای تماشای این دو فیلم نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارند. فیلم Mulan داستان ماجراجویی حماسی زنی را روایت می‌کند که خود را جای یک مرد جا می‌زند تا وارد ارتش شود و با حمله شمالی‌ها به کشور چین مقابله و از کشورش دفاع کند. آرزوی هوآ مولان تبدیل شدن به بزرگ‌ترین دختر جنگجوی تاریخ است و او دارای شخصیتی سرزنده، متعهد و کاملا مستقل است. زمانی‌که امپراطوری یک حکم صادر می‌کند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم می‌گیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزهای تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود. 

لیو ییفئی در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مولان بر عهده نیکی کارو بوده است. فیلم Mulan همچنان در چند کشور از جمله چین، سنگاپور و مالزی قرار است در سالن‌های سینما نمایش داده شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده