نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵

سریال Warrior Nun برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اعلام کرد که سریال Warrior Nun برای فصل دوم تمدید شده تا داستان آوا و دیگر شخصیت‌ها برای یک فصل دیگر ادامه پیدا کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس از تمدید یکی از سریال‌های جدیدش برای یک فصل دیگر خبر داده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Warrior Nun (راهبه جنگجو) برای فصل دوم تمدید شده است. فصل اول این سریال در ماه گذشته منتشر شده بود و با وجود دریافت نقدهای متوسط و مثبت، توانست با استقبال بینندگان این سرویس استریم مواجه شود و حالا پس از حدود ۶ هفته از انتشار آن، شاهد تمدید این سریال اکشن برای یک فصل دیگر هستیم. سریال راهبه جنگجو اقتباسی از کمیکی به‌نام Warrior Nun Areala (آریلا راهبهٔ سلحشور) اثر بن دان است.

سریال Warrior Nun داستان زنی جوان و ۱۹ ساله به‌نام آوا را دنبال می‌کند که به‌لطف یک هاله نورانی با قدرت‌های فراطبیعی از دنیای مردگان باز می‌گردد. او در ادامه متوجه می‌شود که بخشی از گروه باستانی Order of the Cruciform Sword است که وظیفه دارند تا با شیاطین روی زمین مبارزه کنند و نیروهای قدرتمندی از بهشت و جهنم به‌دنبال کنترل کردن او هستند. آلبا باپتیستا در نقش آوا، تویا ترنر در نقش خواهر مری، تکلا رویتن در نقش جیلیان سالویوس، لورنا آندریا در نقش خواهر لیلیث، کریستینا تونتری در خواهر نقش بیتریس، تریستان اوجوا در نقش پدر وینسنت، ژواکیم دی آلمیدا، پیتر د جرسی و ویلیام میلر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Warrior Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایمون باری وظیفه ساخت فصل اول سریال Warrior Nun را بر عهده داشته که برای ساخت فصل دوم نیز باز خواهد گشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار فصل دوم، در دسترس نیست. بااین‌حال، قابل انتظار است که مانند فصل اول، فصل دوم سریال راهبه جنگجو نیز در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. Netflix طی هفته‌های گذشته سریال‌هایی چون سریال The Crown (تاجسریال Outer Banks، سریال The Last Kingdom (آخرین پادشاهی) و سریال Dead to Me (مرده از نظر من)، را برای یک فصل دیگر تمدید کرده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده