نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

سریال Outer Banks برای فصل دوم تمدید شد

کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Outer Banks ساخته می‌شود. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ادامه این خبر همراه باشید.

طبق اعلام نتفلیکس، سریال ماجراجویانه و اسرارآمیز Outer Banks برای فصل دوم هم تمدید شده است. این سریال که می‌توان آن را تلفیقی از سه سریال Friday Night Lights و Dawson’s Creek و همچنین Ozark نامید، به‌وسیله جوناس پیت، جاش پیت و شانون بورک خلق شده است. این سه نفر که تهیه‌کنندگی سریال را بر عهده داشتند، در فصل دوم نیز به عنوان شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی حضور خواهند داشت.

داستان سریال Outer Banks درباره چند نوجوان است که در قالب یک گروه به اسم Pogues در منطقه توریستی Outer Banks در کارولینای شمالی زندگی می‌کنند. پس از آنکه یک طوفان سهمگین، تعطیلات تابستانی آنها را خراب می‌‌کند، مجموعه‌ای از اتفاقات ناخوشایند رخ می‌دهند و اعضای گروه را مجبور می‌کنند که دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند. ماجراجویی آنها با جستجو برای پدر گمشده یکی از اعضای گروه آغاز می‌شود، اما در ادامه به اسرار شگفت‌انگیزی پی می‌برند و از وجود یک گنج باارزش خبردار می‌شوند. فصل اول سریال به درگیری بین Pogues و گروه رقیب آنها می‌پردازد و ماجراهای عجیبی را روایت می‌کند که یک تابستان فراموش‌نشدنی را برای چند نوجوان رقم زده‌اند.

فصل دوم سریال Outer Banks

اسم سریال Outer Banks یا «کرانه‌های خارجی» به مجموعه‌ای از جزایر در ساحل شرقی ایالات متحده و کارولینای شمالی اشاره می‌کند که مثل یک دیواره، در امتداد ساحل و با فاصله از آن کشیده شده‌اند. آب‌های این منطقه بسیار خطرناک و گول‌زننده هستند و باعث غرق شدن یا به گل نشستن کشتی‌های زیادی شده‌اند. به همین خاطر به جزایر Outer Banks لقب «گورستان اقیانوس اطلس» را داده‌اند. جالب است بدانید که اگرچه داستان سریال Outer Banks مربوط به همین ناحیه می‌شود، اما فیلمبرداری سریال در منطقه دیگری انجام شده است.

از جمله بازیگران سریال Outer Banks می‌توان به چیس استوکس، مادلین کلاین، مدیسون بیلی، جاناتان دیویس، رودی پنکو، آستین نورث، درو استارکی، دیون اسمیت و چارلز استن اشاره کرد. همه این افراد در فصل دوم سریال نیز حضور خواهند داشت. فصل اول سریال Outer Banks در مجموع ۱۰ اپیزود داشت که همه آنها در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (۱۵ آوریل ۲۰۲۰) منتشر شدند و هم‌اکنون از طریق شبکه نتفلیکس در سراسر دنیا قابل تماشا هستند.

سریال Outer Banks که در میان بیننده‌های نوجوان با استقبال خوبی مواجه شد، امتیازات نسبتا خوبی هم از منتقدان گرفت. میانگین نمرات این سریال در وبسایت راتن تومیتوز برابر با ۷۱٪ است. در بخش چکیده نقدهای سریال در این وبسایت نوشته شده: «Outer Banks یک ملودرام متفاوت و خوب است که حس عمیق ماجراجویی را منتقل می‌کند و مخصوص کسانی است که به دنبال تجربه چنین احساسی در تابستان هستند.» در ضمن میانگین نمرات سریال در وبسایت متاکریتیک هم ۶۱ از ۱۰۰ است و اکثر نقدها، نگاه مثبتی به این سریال داشته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده