نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

جرد لتو ظاهرا نام قسمت جدید فیلم Tron را فاش کرده است

طبق یک توییت پاک شده، به‌نظر می‌رسد که جرد لتو نام قسمت جدید فیلم Tron را پیش از اعلام رسمی فاش کرده باشد.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره فیلم Tron 3 (ترون ۳) صاحب یک کارگردان جدید شد و گارث دیویس، کارگردان فیلم Lion (شیر) و فیلم Mary Magdalene (مریم مجدلیه)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت. همچنین جرد لتو که از سال ۲۰۱۷ در این پروژه حضور دارد، هنوز بخشی از قسمت سوم فیلم Tron (ترون) است و گفته می‌شود که او نقش شخصیت اصلی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر این، جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است نام قسمت جدید فیلم ترون فاش شده باشد. 

پس از اینکه مشخص شد دیویس وظیفه کارگردانی فیلم Tron 3 را بر عهده گرفته، جرد لتو نیز با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر حضورش در این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد. بااین‌حال، توییت دوم لتو که در آن از هیجانش برای این پروژه و از تلاش سخت آن‌ها برای ساخت این فیلم سخن گفته بود، ظاهرا در ابتدا کمی متفاوت‌تر بوده و لتو توییت اصلی را پاک کرده است. بااین‌حال، یکی از طرفداران تصویر توییت اصلی را گرفته و منتشر کرده که در آن لتو به نام Tron: Ares (ترون: آرس) اشاره دارد که ظاهرا نام قسمت سوم فیلم ترون است:

توییت پاک شده جرد لتو که به نام Tron: Ares اشاره دارد

بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که Tron: Ares نام نهایی فیلم است یا در حال حاضر به‌عنوان نام آزمایشی انتخاب شده و در ادامه نام دیگری برای فیلم انتخاب خواهد شد، اما لتو نقش شخصیتی به‌نام آرس را در فیلم Tron 3 بر عهده دارد و این موضوع ممکن است به این قضیه نیز اشاره داشته باشد. در هر حال باید در آینده منتظر اخبار بیشتری در این رابطه از جمله واکنش رسمی والت دیزنی به این موضوع باشیم. همچنین مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی در حال ساخت یک سریال از مجموعه Tron برای دیزنی پلاس بود که این سریال پیش از معرفی لغو شده است.

اولین قسمت فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جف بریجز تولید و منتشر شد که جف بریجز که نقش یک متخصص و برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد که به درون دنیای فوق‌العاده یک بازی ویدیویی منتقل می‌شود. در ادامه فیلم Tron: Legacy (میراث ترون) در سال ۲۰۱۰ روی پرده‌های سینما رفت که بریجز در این فیلم نیز بازگشت و نقش‌های اصلی فیلم هم بر عهده گرت هدلند و الیویا وایلد بود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده