نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

ساخت سریال Tron پیش از معرفی لغو شده بود

دیزنی در حال ساخت یک سریال از مجموعه Tron برای دیزنی پلاس بود که این سریال پیش از معرفی لغو شده است.

زمان زیادی است که طرفداران مجموعه فیلم Tron (ترون) در انتظار ساخت قسمت سوم این مجموعه هستند که در حال حاضر ساخت این فیلم متوقف شده، اما خبرهایی مبنی بر احتمال ساخت یا ریبوت آن همچنان شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال از مجموعه ترون در دست ساخت بود، اما این سریال لغو شده است. هالیوودریپورتر اخیرا اطلاعات جدیدی از سرویس استریم دیزنی پلاس را منتشر کرده که حاوی اطلاعات جالبی است. یکی از این اطلاعات جالب خبر در دست ساخت بودن سریال Tron توسط جان ریدلی، نویسنده برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم 12Years a Slave (دوازده سال بردگی) و نویسنده، کارگردان و سازنده سریال American Crime (جرم آمریکایی)، بوده است، اما این سریال پیش از آن که اصلا معرفی شود، لغو شده بود.

ساخت سریال Tron هرگز تایید یا حتی خبری از آن منتشر نشده بود، بنابراین این اولین‌باری است که در مورد آن خبری منتشر می‌شود. در ادامه این گزارش عنوان شد که ریدلی به‌عنوان بخشی از قرارداد خود با ABC Studios که به دیزنی تعلق دارد، در حال کار روی این سریال بوده است. دیزنی هرگز به ساخت این سریال چراغ سبز نشان نداد و بنابراین به‌نظر نمی‌رسد که در مراحل تولید و توسعه سریال لغو شده باشد. لغو یک سریال پیش شروع ساخت آن اتفاقی عجیب و بی سابقه‌ای نیست که این اتفاق ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. در هر حال برنامه دیزنی برای آینده مجموعه ترون فعلا مشخص و شفاف نیست.

به نقل از THR، دیزنی در حال حاضر روی بیش از ۵۰ سریال دارای فیلمنامه و ۵۰ برنامه بدون فیلمنامه کار می‌کند که طبق برنامه ۳۵ سریال اورجینال قرار است در اولین سال کار Disney Plus منتشر شوند. از جمله سریال‌هایی که دیزنی تاکنون ساخت آن را لغو کرده می‌توان به سریال Muppets Live Another Day و سریال Book of Enchantment اشاره کرد. علاوه‌بر این، سریال High Fidelity نیز از دیزنی پلاس به هولو منتقل شده‌ است. همچنین ساخت سریال Lizzie McGuire پس از جدایی شورانر سریال نیز در ماه دی متوقف شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده