نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

گارث دیویس وظیفه کارگردانی فیلم Tron 3 را بر عهده گرفت

والت دیزنی برای کارگردانی فیلم Tron 3 با گارث دیویس، کارگردان فیلم Lion به توافق رسیده که جرد لتو قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام فیلم Tron 3 (ترون ۳) صاحب یک کارگردان جدید شده است. هالیوودریپورتر تایید کرد که گارث دیویس، کارگردان فیلم Lion (شیر) که این فیلم تحسین شده نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شده بود، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Tron (ترون) را بر عهده گرفته است. همچنین جرد لتو که از سال ۲۰۱۷ در این پروژه حضور دارد، هنوز بخشی از قسمت سوم فیلم ترون است و شاهد حضور وی در این اثر خواهیم بود. علاوه‌بر این، جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است.

گارث دیویس

اولین قسمت فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ با بازی جف بریجز تولید و منتشر شد که جف بریجز که نقش یک متخصص و برنامه‌نویس بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد که به درون دنیای فوق‌العاده یک بازی ویدیویی منتقل می‌شود. در ادامه فیلم Tron: Legacy (میراث ترون) در سال ۲۰۱۰ روی پرده‌های سینما رفت که بریجز در این فیلم نیز بازگشت و نقش‌های اصلی فیلم هم بر عهده گرت هدلند و الیویا وایلد بود. جوزف کوشینسکی وظیفه کارگردانی فیلم Tron: Legacy را بر عهده داشت که این فیلم موفق شد حدود ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند و حتی در ادامه کوشینسکی قرار بود قسمت سوم را کارگردانی کند که درنهایت این پروژه متوقف شد.

همچنین مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی در حال ساخت یک سریال از مجموعه Tron برای دیزنی پلاس بود که این سریال پیش از معرفی لغو شده است. علاوه‌بر بازی، لتو به‌همراه جاستین اسپرینگر و اما لادبروک به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیمل حضور دارد. علاوه‌بر فیلم Lion، دیویس وظیفه کارگردانی فیلم Mary Magdalene (مریم مجدلیه) را نیز بر عهده داشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Tron 3 از جمله تاریخ اکران یا زمان شروع تولید در دسترس نیست، اما این خبر بدون شک خبر خوبی برای طرفداران مجموعه ترون است که سال‌ها در انتظار انتشار خبری جدیدی از این مجموعه هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده