نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The Continental پس از قسمت چهارم فیلم جان ویک منتشر خواهد شد

جفری هرش، مدیرعامل شبکه استارز اطلاعات جدیدی از زمان انتشار سریال The Continental را به اشتراک گذاشته است.

دی ۹۶ بود که ساخت سریال The Continental (کانتیننتال) برای شبکه استارز رسما تایید و اعلام شد. این سریال در واقع اسپین‌آف و پیش درآمد مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان انتشار این سریال منتشر شده است. جفری هرش، مدیرعامل شبکه استارز، در حاشیه تور مطبوعاتی فصل زمستان منتقدان تلویزیونی اطلاعات جدیدی از سریال جان ویک را به اشتراک گذاشته و او در این مصاحبه به زمان احتمالی انتشار سریال The Continental اشاره کرده است. هرش گفت:

من دیروز در یک جلسه در مورد این سریال حضور داشتم. ما تیم نویسندگان خوبی داریم و می‌خواهیم در زمانی مناسب این سریال را منتشر کنیم تا با قسمت چهارم فیلم John Wick تداخلی پیدا نکند.

John Wick: Chapter 2

هرش تایید کرد که سریال The Continental قرار است پس از اکران فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) و احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر شود که این فیلم اکشن برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. اگرچه انتظار می‌رود شاهد حضور کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک در سریال کانتیننتال نیز باشیم، اما هرش هنوز این موضوع را رسما تایید نکرده است. کریس کالینز، نویسنده و تهیه کننده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند) و سریال The Wire (وایر)، به‌عنوان شورانر قرار است در سریال The Continental حضور داشته باشد. اردیبهشت امسال فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم اکشن تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک شده است.

علاوه‌بر این فیلم و سریال، لاینزگیت در حال ساخت یک اسپین‌آف سینمایی دیگر از مجموعه فیلم جان ویک است که این فیلم در حال حاضر بالرینا (Ballerina) نام دارد که تمرکز این فیلم روی یک قاتل زن جوان خواهد بود که پس از قتل عام خانواده‌اش به دنبال گرفتن انتقام است. همچنین لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld (جهان زیرین) و فیلم Total Recall (یادآوری کامل)، وظیفه کارگردانی و شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) و فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ballerina را بر عهده دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده