// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

انتشار پوستر فیلم I’m Thinking of Ending Things چارلی کافمن؛ اولین تریلر تا ساعاتی دیگر

فیلم اقتباسی I’m Thinking of Ending Things به نویسندگی و کارگردانی چارلی کافمن، کمتر از یک ماه دیگر از نتفلیکس پخش می‌شود و اکنون این شبکه نخستین پوستر آن را منتشر کرده است.

فیلم I'm Thinking of Ending Things با مدت‌زمان ۲ ساعت و ۱۴، درجه‌ی سنی بزرگ‌سال و فضای همیشه عجیب فیلم‌نامه‌های چارلی کافمن، تبدیل به یکی از شانس‌های مهم کسب جوایز سینمایی شود. نتفلیکس هم که نهایتا ۲۴ ساعت دیگر تریلر فیلم را پخش می‌کند، ساعاتی قبل پوستر رسمی آن را تقدیم طرفداران کرد. طرفداران نه‌چندان زیاد اما پروپاقرصی که ۵ سال منتظر فیلم سینمایی جدید چارلی کافمن بعد از انیمیشن «آنومالیسا» بوده‌اند.

اثر ترسناک و عجیب چارلی کافمن، قید شرکت در جشنواره‌ها را زد و در تاریخ ۴ سپتامبر امسال (جمعه، ۱۴ شهریور) از نتفلیکس پخش می‌شود؛ یک فیلم ترسناک ساخته‌شده از روی رمانی پر پیچ‌وتاب، روان‌شناسانه و تکان‌دهنده که احتمالا مثل اکثر ساخته‌های کافمن، شانسی هم برای نامزدی و حتی کسب اسکار دارد.

پوستر فیلم فیلم I

فردی که او را در این پوستر می‌بینیم، شخصیت اصلی فیلم با بازی جسی باکلی، بازیگر آینده‌دار فیلم‌هایی مانند «رز وحشی» است. همان کاراکتری که احتمالا باید درون یک مهمانی نه‌چندان خوشایند، با افشای حقایقی عجیب‌وغریب روبه‌رو شود. اگر انتظار اثر جدید کافمن را می‌کشید، باید بدانید که چند روز قبل او همزمان با مصاحبه‌ی کوتاه با رسانه‌ها درباره‌ی اثر خود، ۲ تصویر جدید از فیلم I'm Thinking of Ending Things را منتشر کرد. حالا باید صبر کرد و دید نخستین تریلر فیلم تا چه اندازه در جلب نظر و احتمالا ترساندن تماشاگرها موفق می‌شود!

«جان مالکوویچ بودن»، «درخشش ابدی یک ذهن پاک» جیم کری و کیت وینسلت، «اقتباس.» و «بخش‌گویی، نیویورک» با اجرای درخشان فیلیپ سیمور هافمن، از دیگر آثار ستایش‌شده‌ی چارلی کافمن هستند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده