نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۱

نتفلیکس پروژه جدید و مشترک رایان رینولدز و شاون لوی را تصاحب کرد

نتفلیکس فیلم جدید رایان رینولدز و شاون لوی را که با موضوع سفر در زمان ساخته می‌شود از شرکت پارامونت خریداری کرد.

جدیدترین پروژه مشترک رایان رینولدز و شاون لوی که یک فیلم ماجراجویانه با موضوع سفر در زمان است، اکنون در اختیار شرکت نتفلیکس (Netflix) قرار دارد. این فیلم که قبلا با اسم Our Name Is Adam شناخته می‌شد، از شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) خریداری شده و شرکت اسکای‌دنس مدیا (Skydance Media) وظیفه تولید آن را بر عهده دارد.

رایان رینولدز در این فیلم به‌عنوان بازیگر حضور دارد و شاون لوی هم کارگردان آن خواهد یود. هر دو نفر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را هم بر عهده دارند. نتفلیکس و اسکای‌دنس تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا محدودیت‌ها و مشکلات مربوط‌به شیوع ویروس کرونا دامن‌گیر تولید این فیلم نشود. آن‌ها تصمیم دارند مرحله فیلم‌برداری را از ماه نوامبر (حدود چهار ماه دیگر) در شهر ونکوور کانادا آغاز کنند.

در این فیلم، رینولدز در نقش مردی ظاهر می‌شود که با سفر در زمان، به گذشته می‌رود و شخصیت خودش در سن ۱۳ سالگی را ملاقات می‌کند. سپس هر دوی آن‌ها با پدرشان مواجه می‌شوند که حالا همسن شخصیت رینولدز است.

زمانی‌که این پروژه در اختیار شرکت پارامونت بود هم اسکای‌دنس تولید آن را بر عهده داشت. ساخت فیلم از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و در آن زمان، فیلمنامه را تی. اس. نولین، مارک لوین و جنیفر فلکت نوشته بودند. اما نگارش نسخه جدید فیلمنامه را جاناتان تروپر بر عهده دارد. جالب است بدانید که در آن زمان تام کروز به‌عنوان بازیگر اصلی این فیلم انتخاب شده بود. شرکت اسکای‌دنس در یکی دو سال اخیر همکاری‌های موفقی را با نتفلیکس تجربه کرده است. این شرکت فیلم The Old Guard با بازی شارلیز ترون را برای نتفلیکس تولید کرده که اخیرا منتشر شد و نمرات خوبی هم از منتقدان گرفت. ضمنا فیلم سال گذشته 6 Underground که اتفاقا رایان رینولدز هم در آن به ایفای نقش می‌پرداخت، حاصل همکاری مشترک اسکای‌دنس و نتفلیکس است. اخیرا اعلام شد که هر دوی این فیلم‌ها جزو ۱۰ فیلم پربازدید نتفلیکس بوده‌اند و اسکای‌دنس امیدوار است بتواند با پروژه جدیدش، یک همکاری موفق دیگر را با این غول استریم محتوای ویدیویی رقم بزند.

دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرینجر از طرف شرکت اسکای‌دنس تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و جان دیوی هم از سوی شرکت ماکسیمم افورت (Maximum Effort)، متعلق به رایان رینولدز، به‌عنوان تهیه‌کننده با این پروژه همکاری می‌کند.

رایان رینولدز در فیلم Free Guy

«تصویری از فیلم Free Guy»

رایان رینولدز و شاون لوی به‌عنوان اولین پروژه مشترک‌شان در فیلم Free Guy با یکدیگر همکاری داشتند که اواخر سال جاری میلادی اکران خواهد شد. این فیلم که محصول شرکت فاکس قرن بیستم (پیش از تصاحبش به‌وسیله دیزنی) است، داستان جالبی مرتبط با بازی‌های ویدیویی دارد. در این فیلم، رینولدز نقش یک شخصیت غیر قابل بازی یا NPC را در یک بازی ویدیویی به نام Free City که ترکیبی از GTA و Fortnite است، ایفا می‌کند. او که شغلش کارمند بانک است، ازطریق یک کد که به‌وسیله دو برنامه‌نویس به نام‌های میلی (با بازی جودی کومر) و کیز (با بازی جو کیری) برای Free City نوشته شده و ناشر بازی به اسم آنتونی (با بازی تایکا وایتیتی) آن را منتشر کرده، متوجه می‌شود که در یک بازی ویدیویی حضور دارد. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد قبل از اینکه سازنده‌ها بتوانند بازی را برای همیشه غیرفعال کنند، آن را نجات بدهد.

رینولدز اخیرا حسابی مشغول بوده و در پروژه‌های زیادی حضور داشته است. فیلم‌های The Croods 2 و The Hitman’s Wife’s Bodyguard و همچنین فیلم اکشن کمدی Red Notice که دواین جانسون و گل گدوت هم در آن بازی می‌کنند، از جمله دیگر فیلم‌های رینولدز هستند که در آینده تماشا خواهیم کرد. نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ حقوق فیلم Red Notice را نیز از شرکت یونیورسال خریداری کرده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده