نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر تازه فیلم Free Guy به نمایش رایان رینولدز و جودی کومر می‌پردازد

فاکس قرن بیستم تصاویر جدیدی از فیلم اکشن-کمدی Free Guy به کارگردانی شاون لوی منتشر کرد که دو کاراکتر اصلی آن را به نمایش می‌گذارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت استودیوی قرن بیستم تصاویر جدیدی از فیلم اکشن-کمدی Free Guy (مرد آزاد) به کارگردانی شاون لوی را منتشر کرد که رایان رینولدز، بازیگر نقش گای و جودی کومر، بازیگر نقش میلی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. فیلم «مرد آزاد» در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۹۹ (۳ ژوئیه‌ی ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما بر اثر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد و اکنون در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۹ (۱۱ دسامبر ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. شما می‌توانید تصاویر تازه‌ی فیلم Free Guy را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

رایان رینولدز و جودی کومر در کنار موتورها

رایان رینولدز و جودی کومر در گاراژ ماشین‌های اسپورت

رایان رینولدز پشت به پشت جودی کومر در فیلم Free Guy

شاون لوی، کارگردان مجموعه فیلم‌های Night at the Museum (شب در موزه) و سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، سکان هدایت فیلم Free Guy را برعهده دارد و نگارش فیلم‌نامه‌ی آن برعهده‌ی مت لیبرمن، نویسنده‌ی فیلم The Christmas Chronicles (وقایع‌نامه‌ی کریسمس) و زک پن، نویسنده‌ی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره‌ی یک آماده) بوده است. فیلم «مرد آزاد» که داستانش بی‌شباهت به انیمیشن Wreck-It Ralph (رالف خرابکار) نیست، ماجراهای یک صندوق‌دار بانک با نام گای را دنبال می‌کند که درواقع کاراکتری فرعی در یک بازی ویدیویی جهان-باز تحت عنوان Free City (شهر آزاد) است و تلاش دارد تا با کمک یک آواتار مانع از تعطیلی بازی توسط سازندگانش شود. همچنین رایان رینولدز، شاون لوی و سارا شکتر به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم فعالیت می‌کنند.  

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Six Underground (شش زیرزمینی) و Deadpool (ددپول)، جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو) و فیلم The Last Duel (آخرین دوئل)، لیل ری هاوری، بازیگر فیلم‌های Get Out (برو بیرون) و Bird Box (جعبه‌ی پرنده)، جو کری، بازیگر فیلم‌ Molly's Game (بازی مالی) و سریال Stranger Things، تایکا وایتیتی، بازیگر فیلم‌های Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) و What We Do in the Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم)، آتکارش آمبودکار، بازیگر فیلم‌های Mulan (مولان) و Ride Along 2 (سواری کنار هم ۲) و کامیل کاستک، بازیگر فیلم I Feel Pretty (من احساس زیبایی می‌کنم) از بازیگران فیلم Free Guy هستند. این فیلم همکاری دیگری را برای رایان رینولدز و تایکا وایتیتی رقم می‌زند که پیش‌تر در فیلم ابرقهرمانی Green Lantern (فانوس سبز) همبازی بودند؛ اثری که همه‌ی ما تمایل داریم تا آن را به فراموشی بسپاریم.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده