نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تصاویر جدید از پشت صحنه Jurassic World: Dominion به وجود ناحیه شمالگان در فیلم اشاره می‌کند

به‌تازگی مراحل فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Dominion از سر گرفته شده و اخیرا تصاویری منتشر شده که به‌نظر می‌رسد در فیلم قرار است به مناطق قطبی نیز سفر کنیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) پس از تعطیلی چند ماهه به علت همه‌گیری ویروس کرونا از سر گرفته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) منتشر شده است. طبق تصاویر هوایی که The Sun از پشت صحنه تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود منتشر کرده، شاهد یک نگاه اجمالی به یک سازه بزرگ از فیلم Jurassic World: Dominion هستیم که یک فضای برفی جدید را می‌توانیم مشاهده کنیم که تفاوت زیادی با فضای جنگلی قسمت‌های قبلی دارد و همچنین ظاهرا یک هواپیما نیز در آن سقوط کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نمایی کلی از پشت صحنه سازه برفی فیلم Jurassic World: Dominion

نمایی از هواپیما سقوط کرده در پشت صحنه فیلم Jurassic World: Dominion

اگرچه این موضوع تایید نشده، اما ظاهرا این تصاویر به ناحیه شمالگان (به ناحیه پیرامون قطب شمال که شامل بخش‌هایی از روسیه، آلاسکا، کانادا، گرینلند، لاپلند و سوالبارد و اقیانوس منجمد شمالی است، گفته می‌شود) تعلق دارد و در مجموع به‌نظر می‌رسد که در فیلم Jurassic World: Dominion قرار است محیط‌هایی کاملا متفاوت و جدیدی را مشاهده کنیم. در ماه فروردین نیز تصاویری از پشت صحنه قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک منتشر شده بود که درواقع نسخه تکمیل نشده سازه منطقه برفی فیلم را نشان می‌دهد که اخیرا تصاویر نسخه نهایی آن منتشر شده است.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را بر عهده دارد.

فیلم Jurassic World: Dominion قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده