نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

دیواندا وایز و مامودو اتی به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 3 پیوستند

دیواندا وایز و مامودو اتی، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 3 اضافه شده‌اند.

اسفند ۹۶ بود که ساخت فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک 3) رسما تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو بازیگر جدید در قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) تایید و اعلام شده است. دیواندا وایز و مامودو اتی، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش‌های کلیدی و مهمی را در این فیلم بر عهده داشته باشند. وایز بیشتر برای بازی در نقش نورا دارلینگ در سریال She's Gotta Have It محصول شبکه نت فلیکس، شناخته شده است. علاوه‌بر این، وایز در سریال‌های دیگری چون Shots Fired و Underground نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Knucklehead، مهم‌ترین کار سینمایی بوده که وایز تاکنون در آن به ایفای نقش پرداخته است.

مامودو اتی

اتی نیز بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Unicorn Store (فروشگاه تک‌شاخ)،سریال Sorry for Your Loss (برای غمت متأسفیم) و فیلم The Front Runner (رقیب پیشتاز)، شناخته می‌شود که شاهد حضور او در فیلم Underwater (زیر آب) نیز هستیم. وایز و اتی در فیلم Jurassic World 3 به کریس پرت و برایس دالاس هاوارد اضافه شده‌اند و همچنین شاهد بازگشت سم نیل، بازیگر نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن، بازیگر نقش الی ساتلر و جف گلدبلوم، بازیگر نقش یان مالکوم، سه بازیگر فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) در قسمت سوم فیلم Jurassic World نیز خواهیم بود. همچنین اخیرا تایید شده که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World 3 قرار است از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند امسال) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا آغاز شود.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، خواهد بود و علاوه‌بر این، او به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) وظیفه نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد.


منبع Comingsoon Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده