نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۵

نوحا سنتینو به دواین جانسون در فیلم Black Adam پیوست

سرانجام دومین بازیگر فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون نیز مشخص شده است و قرار است شاهد حضور نوحا سنتینو در این فیلم باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Black Adam (بلک آدام) تایید و اعلام شده است. نوحا سنتینو، بازیگر فیلم To All the Boys I've Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم) به این فیلم اضافه شده و پس از دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام، دومین بازیگری است که به این پروژه اضافه شده است. سنتینو قرار است نقش شخصیتی به‌نام اتم اسمشر (Atom Smasher) را بازی کند. آلبرت راثتاین نام واقعی این شخصیت است و اتم اسمشر می‌تواند ساختار مولکولی خود را کنترل و اندازه خود را بزرگ کند و بسیار قدرتمندتر نیز شود. این شخصیت پیش از این در یک قسمت از سریال The Flash (فلش) نیز حضور داشته است.

اتم اسمشر

گفته می‌شود که وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) که در آن با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک آدام را بر عهده دارد. جانسون و کویت-سرا پیش از این در فیلم Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده بودند. در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Black Adam در دسترس نیست و همچنین باتوجه‌به وضعیت موجود، زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک آدام نیز نامشخص است.

پس از موفقیت فیلم Shazam (شزم) با بازی زکری لوی، حال به ساخت فیلمی براساس یکی از شخصیت‌های منفی این مجموعه چراغ سبز داده شده که پیش‌بینی می‌شود درنهایت بین این دو فیلم شاهد یک کراس‌اور باشیم. همچنین قابل انتظار است که دنباله فیلم شزم و فیلم بلک آدام در برنامه DC FanDome نیز حضور داشته باشند. سنتینو بیشتر برای بازی در فیلم To All the Boys I've Loved Before شناخته می‌شود و شاهد بازگشتش در فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You نیز بودیم و او قرار است در قسمت سوم که To All the Boys: Always and Forever, Lara Jean نام دارد، نیز حضور داشته باشد.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده