نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

نویسنده فیلم Black Adam مشخص شد

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در آستانه استخدام یک نویسنده برای نوشتن فیلمنامه فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون، است.

اوایل این هفته، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که زکری لوی ایفاگر نقش شزم در فیلم Shazam (شزم) خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما نویسنده مدنظر برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل بلک آدام (Black Adam) را پیدا کرده‌اند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت TheTrackingBoard منتشر کرده، آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، سازنده و نویسنده سریال Undateable، در آستانه بستن قرارداد همکاری با این دو کمپانی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با بازی دواین جانسون ملقب به راک، است. بهمن سال گذشته، جانسون ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک آدام را تایید کرده بود.

تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت شرور و منفی بلک آدام باشد که دشمن اصلی شخصیت شزم نیز است، اما طبق گفته جف جانز، رئیس بخش سرگرمی کمپانی دی سی، این شخصیت قرار نیست در فیلم Shazam حضور داشته باشد و در ابتدا قرار است این شخصیت شرور در فیلم Black Adam معرفی شود. استیکیل کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون موعد مقرر (Due Date)، آلوین و سنجاب‌ها در سفر (Alvin and the Chipmunks: The Road Chip)، ساقدوش (Made of Honor) و Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul را بر عهده داشته است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم We’re the Millers 2 (ما میلرها هستیم ۲) را بر عهده دارد و در این فیلم نیز قرار است با کمپانی نیو لاین سینما همکاری کند.

در حال حاضر، فیلم Black Adam کارگردانی ندارد، اما جانسون علاوه بر بازی در نقش بلک آدام، به‌همراه بو فلین از کمپانی فلین پیکچر و حایرام گارسیا از کمپانی Seven Bucks Productions، به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین کمپانی برادران وارنر تاکنون تاریخی را برای اکران فیلم Black Adam در نظر نگرفته و این فیلم هنوز وارد مراحل پیش از تولید نیز نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده