نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

بلوم هاوس و رایان مورفی اقتباس Mr. Harrigan's Phone را برای نتفلیکس می‌سازند

بلوم هاوس و رایان مورفی در حال ساخت ساخت اقتباسی از داستان Mr. Harrigan's Phone اثر استیون کینگ برای نتفلیکس هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس دیگری از داستان‌های استیون کینگ برای شبکه نت فلیکس در دست ساخت است. رایان مورفی و جیسون بلوم به‌عنوان تهیه‌کننده در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت اقتباسی از داستان کوتاه Mr. Harrigan’s Phone (تلفن آقای هاریگان) اثر استفن کینگ هستند که این فیلم قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. این داستان، یکی از داستان‌های پر فروش و چاپ شده توسط نیویورک تایمز در قالب کالکشن داستان‌های کوتاه If It Bleeds است که داستان یک مرد جوان را دنبال می‌کند که با یک میلیاردر سالخورده که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند و با این پسر جوان در یک محله است، دوست می‌شود.

همچنین این مرد میلیاردر اولین گوشی آیفون را در اختیار دارد. زمانی‌که این میلیاردر فوت می‌کند، این پسر جوان متوجه می‌شود که همه‌چیز با مردن او به پایان نرسیده و از بین نرفته است و با گذاشتن پیام‌‌های صوتی روی گوشی آیفون که با این مرد دفن شده، می‌تواند با او ارتباط برقرار کند. جان لی هنکاک، کارگردان آثاری چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (مأموران بزرگراه)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mr. Harrigan’s Phone را بر عهده خواهد داشت.

جان لی هنکاک

استودیو بلوم‌هاوس نیز وظیفه تولید این فیلم را بر عهده دارد. فیلم Mr. Harrigan’s Phone قرار است چهارمین فیلمی باشد که براساس آثار کینگ برای شبکه نتفلیکس تولید می‌شود که پیش از این فیلم Gerald's Game (بازی جرالد)، فیلم 1922 و فیلم In the Tall Grass (در چمن‌زار بلند) تولید و از نتفلیکس منتشر شده بودند. همچنین فیلم The Little Things (چیزهای کوچک) با بازی دنزل واشنگتن، رامی ملک و جرد لتو، فیلم بعدی است که هنکاک وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 

از دیگر آثار در دست ساخت از داستان‌های If It Bleeds می‌توان به Rat (موش) که گفته می‌شود بن استیلر قرار است وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد ودر آن بازی کند، به‌همراه فیلم The Life of Chuck (زندگی چاک) به تهیه‌کنندگی دارن آرونوفسکی اشاره کرد. همچنین Let It Bleed نام چهارمین داستان این مجموعه است که تمرکز آن روی کارآگاه هولی گیبنی که یکی از شخصیت‌های اصلی سریال The Outsider (بیگانه) بود و HBO ممکن است برای ساخت فصل جدید این سریال، حق ساخت آن را خریداری کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده