نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

Evil Dead Rise نام جدیدترین فیلم این مجموعه خواهد بود

نسخه‌ی جدید Evil Dead به‌سراغ فضاهایی متفاوت نسبت به فیلم‌های قبلی می‌رود.

حدود دو هفته‌ی قبل بود که شاهد انتشار خبر تولید نسخه‌ی جدیدی از مجموعه فیلم‌های مرده شریر (Evil Dead) بودیم. درحالی‌که بروس کمپبل، نماد اصلی این مجموعه نام فیلم جدید را Evil Dead Now اعلام کرده بود، اکنون به نقل از خود او نام نهایی فیلم به Evil Dead Rise تغییر کرده و تفاوت‌های زیادی هم با آثار قبلی این سری فیلم ترسناک خواهد داشت.

این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی لی کرونین، سازنده‌ی فیلم The Hole in the Ground تولید می‌شود، به‌سراغ شخصیت‌های جدیدی می‌رود و این‌بار خبری از «اش ویلیامز» با بازی کمپبل نخواهد بود. ولی او همچنان نقش زیادی در تهیه‌ی فیلم دارد و به‌تازگی در گفت‌وگو با Diabolique گفته است:

نام رسمی فیلم جدید Evil Dead Rise خواهد بود و در حال حاضر به نگارش جدیدی از فیلمنامه‌ی آن رسیده‌ایم. البته هنوز برای صحبت در مورد فیلم کمی زود است و بعید می‌دانم تا قبل از سال ۲۰۲۱ وارد مراحل اصلی تولید آن شویم. در مجموع خیلی برای این پروژه هیجان‌زده هستم؛ اثری که قرار است تجربه‌ای کاملاً جدید را در دنیای Evil Dead رقم بزند و به‌سراغ حال و هوای تازه‌ای برود و در آن دیگر خبری از کلبه‌ای متروکه وسط جنگل نخواهد بود.

سم ریمی به‌عنوان خالق این مجموعه هم در تولید فیلم Evil Dead Rise نقش دارد و نویسنده و کارگردان آن‌را هم خود او انتخاب کرده است؛ فیلمی که به‌نظر می‌رسد برای جذب گروه جدیدی از مخاطبان تدارک دیده شده و شاید مثل نسخه‌ی ۲۰۱۳، یک‌بار دیگر در آن شاهد حضور شخصیت اصلی زن باشیم.

لی کرونین به‌عنوان کارگردان این فیلم، سابقه‌ی کار قبلی با ریمی را هم در کارنامه دارد و در تولید یکی از قسمت‌های سریال 50States of Fright به کارگردانی ریمی برای پلتفرم Quibi با او همکاری داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده