نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

فیلم Evil Dead Now جدیدترین نسخه این مجموعه بدون حضور اش ویلیامز تولید می‌شود

جدیدترین نسخه‌ی Evil Dead به کارگردانی لی کرونین در دست ساخت است.

چند ماه قبل خبری منتشر شد مبنی بر تولید جدیدترین فیلم Evil Dead توسط فیلمسازی جوان که به وسیله‌ی سم ریمی انتخاب شده است؛ فیلمسازی که به‌تازگی مشخص شده کسی نیست جز لی کرونین، کارگردان فیلم The Hole in the Ground.

حدود چهار دهه از اکران اولین فیلم این مجموعه با نام مرده شریر (The Evil Dead) می‌گذرد؛ فیلمی به کارگردانی سم ریمی که بروس کمپبل در آن نقش اش ویلیامز را برعهده داشت و بعدها همین نقش را در Evil Dead II و ارتش تاریکی (Army of Darkness) هم ایفا کرد و سال‌ها پس از آن در سریال Ash vs Evil Dead هم به‌سراغ ادامه‌ی ماجراهای اش رفت. ولی این‌بار دیگر خبری از این شخصیت جالب نخواهد بود و فیلم بدون حضور او ساخته می‌شود.

ریمی که به‌تازگی کارگردانی فیلم دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) را برعهده گرفته، به‌عنوان خالق Evil Dead برای نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید با نام Evil Dead Now به‌سراغ لی کرونین رفته و بروس کمپبل که در تهیه‌ی فیلم نقش خواهد داشت، در این مورد می‌گوید:

ما توافق‌های لازم را با لی کرونین انجام داده‌ایم و او نوشتن فیلمنامه و کارگردانی نسخه‌ی بعدی Evil Dead را برعهده دارد. کرونین پیش از این فیلم جالبی به‌نام The Hole in the Ground ساخته و سم هم شخصاً او را برای کارگردانی Evil Dead Now انتخاب کرده و کار روی فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد.

در این فیلم خبری از اش ویلیامز نخواهد بود و شخصیت‌های آن مجبور هستند این‌بار کاملاً روی پای خود بایستند. این اتفاق خوبی است و نوعی آزادی‌عمل برای خلق ماجراهای جدید به ما می‌دهد و می‌توانیم به‌سراغ قهرمانان زن و مرد متفاوتی برویم؛ قهرمان‌هایی که مثل قبل از میان مردم معمولی انتخاب می‌شوند و این موضوع همیشه در مجموعه‌ی Evil Dead اهمیت زیادی دارد.

اولین فیلم این مجموعه درحالی با بودجه‌ی اندک ۳۵۰ هزار دلاری تولید شده بود که درنهایت میلیون‌ها دلار فروخت و زمینه‌ساز تولید یکی از جذاب‌ترین سری فیلم‌های ترسناک تاریخ شد. ولی این فیلم دوم بود که توانست با حال و هوای خاص خود مسیر جدید این مجموعه را تعیین کند و بعدها همین اتمسفر جالب را در سایر آثار Evil Dead هم دنبال کردیم، البته به‌جز نسخه‌ی سال ۲۰۱۳ که حالت متفاوتی نسبت به سایر آثار این مجموعه داشت. اکنون باید دید فیلم Evil Dead Now چه سرنوشتی دارد و آیا می‌تواند بعد از سریال Ash vs Evil Dead یک‌بار دیگر باعث خلق لحظاتی جالب و متفاوت برای طرفداران این مجموعه شود یا خیر.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده