نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۸

سریال Lucifer برای فصل ششم و پایانی تمدید شد؛ اعلام تاریخ پخش فصل پنجم

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال Lucifer برای فصل ششم و پایانی خبر داد و همچنین تاریخ انتشار بخش اول فصل پنجم این سریال را نیز اعلام کرد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، سریال Lucifer (لوسیفر) قرار است در فصل پنجم به پایان برسد و فصل پنجم این سریال قرار است در دو بخش ۸ قسمتی از نتفلیکس منتشر شود. در ادامه طرفداران تلاش کردند تا این سریال حداقل برای یک فصل تمدید شود و پس از انتشار خبر مذاکرات نتفلیکس با برادران وارنر، مدتی پیش خبر امضای قرارداد جدید با بازیگران سریال برای فصل ششم منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال لوسیفر سرانجام برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Lucifer برای فصل ششم خبر داده که فصل ششم این سریال محبوب قرار است فصل پایانی این سریال نیز باشد.

این تنها خبر خوب برای طرفداران سریال لوسیفر نیست. شبکه Netflix همچنین تاریخ انتشار بخش اول فصل پنجم سریال Lucifer که تا پیش از این قرار بود فصل پایانی آن باشد، را نیز اعلام کرد که براساس اعلام نتفلیکس، نیمه اول فصل پنجم سریال لوسیفر که شامل ۸ قسمت اول خواهد بود، در تاریخ ۲۱ اوت امسال (۳۱ مرداد) منتشر خواهد شد، اما تاریخ انتشار نیمه دوم فصل پنجم که شامل ۸ قسمت دوم خواهد بود، در حال حاضر مشخص نیست و اطلاعات از آن نیز منتشر نشده است. اردیبهشت ۹۷ بود که اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه فاکس در اقدامی غافلگیر کننده برخی از سریال‌های محبوب خود از جمله سریال Lucifer را که سه فصل از آن تولید و منتشر شده بود، لغو کرد.

در ادامه شبکه نتفلیکس حقوق پخش سریال لوسیفر را به‌دست آورد و این سریال را رسما برای فصل چهارم تمدید کرد و سال گذشته شاهد انتشار فصل چهارم این سریال بودیم. تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهده تام کاپینوس است که برای ساخت فصل پنجم نیز بازگشته است. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده