نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

سریال Lucifer توسط نتفلیکس برای فصل چهارم تمدید شد

با توافق با بخش تلویزیونی برادران وارنر، شبکه نتفلیکس حقوق پخش سریال Lucifer را دریافت و این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده است.

ماه گذشته بود که شبکه فاکس در اقدامی بسیار عجیب برخی از سریال‌های محبوب خوب از جمله سریال Lucifer (لوسیفر) را پس از پخش سه فصل از آن، لغو کرد. پس از این اتفاق، طرفداران سریال شروع به جمع آوری امضا برای تغییر نظر شبکه فاکس یا احیای سریال در یک شبکه دیگر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس حقوق پخش سریال Lucifer را برای فصل چهارم دریافت کرده است. تام الیس، بازیگر نقش لوسیفر مورنینگ‌استار، با انتشار توییتی در توییتر به این خبر واکنش نشان داد و ضمن ابراز خوشحالی، از حمایت طرفداران برای احیای این سریال برای فصل چهارم تشکر و قدردانی کرد.

Lucifer

سریال Lucifer توسط بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌شود که پیش از این سابقه همکاری با شبکه نتفلیکس برای ساخت سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) را داشته است که این سریال قرار است در سال آینده میلادی از این شبکه محبوب استریم منتشر شود. شبکه نتفلیکس پیش از این نیز سریال Longmire را احیا کرده بود که شبکه A&E پس از سه فصل، پخش آن را متوقف کرد. همچنین نتفلیکس برای احیای سریال‌های دیگری چون سریال Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) و سریال Wet Hot American Summer نیز شناخته می‌شود. 

با اینکه برادران وارنر و نتفلیکس اطلاعاتی از تعداد قسمت‌ها و زمان پخش فصل چهارم سریال Lucifer منتشر نکرده‌اند؛ اما TVLine گزارش می‌دهد که منابع نزدیک به این وبسایت گفته‌اند که طبق توافق نتفلیکس، فصل چهارم سریال لوسیفر قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود. گفته می‌شود که آمازون نیز به‌دنبال دریافت حقوق پخش این سریال بوده است. آمازون اخیرا حقوق پخش سریال The Expanse (گستره) را دریافت و این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده است که مدتی پیش شبکه سای فای (Syfy) پس از پخش سه فصل از آن، از توقف پخش این سریال خبر داده بود. همچنین سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) دیگر سریال شبکه فاکس است که پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از آن، این شبکه از توقف پخش آن خبر داده بود و حال شبکه NBC وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده