نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

پخش فصل چهارم سریال The Handmaid's Tale تا سال آینده عقب افتاد

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا شبکه هولو اعلام کند که پخش فصل چهارم سریال The Handmaid's Tale تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است.

ماه مرداد گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) از تمدید سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) برای فصل چهارم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این سریال تحسین شده قرار نیست به‌زودی شاهد پخش فصل جدید آن باشند. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا تولید فصل چهارم سریال The Handmaid's Tale متوقف شود و در حال حاضر زمان مشخصی برای از سرگیری آن اعلام نشده است و به همین منظور هولو تصمیم گرفت تا پخش فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه را تا سال ۲۰۲۱ عقب بیندازد. پیش از این فصل چهارم این سریال قرار بود در پاییز امسال منتشر شود.

The Handmaid

پس از پایان پخش فصل سوم سریال The Handmaid's Tale در تابستان گذشته، قرار بود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال در ماه مارس (اسفند یا فروردین) در کانادا جلوی دوربین برود و حتی الیزابت ماس، بازیگر اصلی سریال نیز قرار بود به‌عنوان یکی از کارگردان‌های فصل چهارم روی صندلی کارگردانی بنشیند که مانند تمامی پروژه‌ها، ویروس کرونا باعث تعطیلی آن پیش از آغاز شد. در حال حاضر تنها می‌دانیم که سال ۲۰۲۱ برای پخش فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه در نظر گرفته شده و اطلاعات بیشتری از جمله فصل احتمالی پخش یا زمان از سرگیری فیلم‌برداری فصل چهارم منتشر نشده است.

در حال حاضر دولت کانادا که سریال The Handmaid's Tale در آن‌جا فیلم‌برداری می‌شود، اجازه فیلم‌برداری در ایالت‌های منیتوبا، کبک و بخش‌های زیادی از ایالت انتاریو (به استثنای تورنتو) را صادر کرده است، اما حتی با وجود این چراغ سبز، تولید فیلم‌ها و سریال‌ها نمی‌تواند بلافاصله از سر گرفته شود و هر منطقه محدودیت‌ها و قوانین خاص خود را برای این موضوع در نظر گرفته است و شرکت‌های تولید فیلم و سریال با انجام برخی از کارها باید مطمئن شوند که تمامی دستور العمل‌های ایمنی و بهداشتی اعلام شده را در طول فیلم‌برداری رعایت می‌کنند.

این در حالی است که اخیرا شبکه نتفلیکس اعلام کرده است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) قرار است از تاریخ ۱۷ اوت امسال (۲۷ مرداد) در استودیوی فیلمسازی در آبورفیلد در بریتانیا از سر گرفته شود. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) از تاریخ ۶ ژوئیه (۱۶ تیر) از سر گرفته خواهد شد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد از سرگیری تولید فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری در بریتانیا باشیم. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده