نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Dominion به‌زودی در بریتانیا از سر گرفته می‌شود

سازندگان فیلم Jurassic World: Dominion تایید کردند که از ماه آینده مراحل فیلم‌برداری این فیلم در بریتانیا از سر گرفته خواهد شد.

فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) یکی از فیلم‌هایی بود که فیلم‌برداری و تولید آن به علت همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) قرار است به‌زودی از سر گرفته شود. فیلم Jurassic World: Dominium قرار است یکی از اولین فیلم‌های بزرگی باشد که قرار است فیلم‌برداری و تولید آن در بریتانیا و در استودیو از سر گرفته شود. شرکت یونیورسال پیکچرز تایید کرد که در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۶ تیر) شاهد از سرگیری مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود خواهیم بود.

یونیورسال همچنین اعلام کرد که در حال حاضر مراحل پیش از تولید فیلم Jurassic World: Dominion آغاز شده است. درکنار رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی و سایر استانداردهای ایمنی کشور بریتانیا، انسیتوی فیلم بریتانیا و کمیسیون فیلم بریتانیا نیز دستور العمل‌هایی برای تولید فیلم‌ها ارائه کرده‌اند که یونیورسال تایید کرد که این دستور العمل‌های ایمنی را در زمان تولید قسمت سوم فیلم دنیای ژوراسیک اجرا خواهد کرد. طبق قوانین بریتانیا، برای شروع مجدد فیلم‌برداری فیلم Jurassic World: Dominion باید تمامی بازیگران و اعضای تیم تولید که به این کشور سفر خواهند کرد، به مدت دو هفته به قرنطینه بروند. 

فیلم Jurassic World: Dominion

علاوه‌بر فیلم Jurassic World: Dominion، انتظار می‌رود به‌زودی مراحل فیلم‌برداری آثار بلاک باستری بیشتری از جمله فیلم The Batman (بتمن)، فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳)، فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) و فیلم Cinderella (سیندرلا) شرکت سونی پیکچرز که در بریتانیا انجام می‌شود و به علت شیوع کرونا متوقف است، نیز از سر گرفته شود. دولت بریتانیا امروز ممنوعیت فعالیت تمامی مغازه‌ها را برداشت و اعلام کرد که کلیه رستوران‌ها، کافه‌ها و سینماها می‌توانند فعالیت‌های خود را از تاریخ ۴ ژوئیه (۱۴ تیر) از سر بگیرند. 

فیلم Jurassic World: Dominion قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین قرار است در فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو شاهد حضور کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز و مامودو اتی، باشیم. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده