نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

زمان از سرگیری فیلمبرداری فصل دوم سریال ویچر مشخص شد

سرانجام شبکه نتفلیکس زمان از سرگیری فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher را رسما تایید و اعلام کرده است.

ماه اسفند گذشته بود که همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف و لغو مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) شده بود و حال با بهتر شدن وضعیت، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مراحل فیلم‌برداری این سریال احتمالا به‌زودی از سر گرفته می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس زمان از سرگیری فیلم‌برداری فصل دوم سریال فانتزی و محبوب خود را اعلام کرده است. نتفلیکس اعلام کرد که از تاریخ ۱۷ اوت امسال (۲۷ مرداد) مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال ویچر در بریتانیا از سر گرفته خواهد شد. فصل دوم سریال The Witcher قرار است در استودیوی فیلمسازی در آبورفیلد جلوی دوربین برود که در غرب شهر لندن قرار دارد. 

طبق قوانین و دستور العمل‌های جدید بهداشتی و ایمنی، تمامی بازیگران و عوامل سریال ویچر باید دو هفته در قرنطینه باشند. فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher پس از اینکه نتیجه تست کرونا کریستوفر هیویو مثبت اعلام شد، توسط Netflix برای حدود دو هفته و در ادامه تا مدت زمان نامشخصی متوقف شد. پیش از این نیز اعلام شده بود که  مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) از تاریخ ۶ ژوئیه (۱۶ تیر) از سر گرفته خواهد شد و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد از سرگیری تولید فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری در بریتانیا باشیم. 

هنری کویل در نقش گرالت ریویا، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، کریستوفر هیویو، ثو ارستد راسموسن، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است. هیسریش اخیرا تایید کرده است در فصل دوم سریال The Witcher تمامی شخصیت‌ها در یک خط زمانی مشخص حضور دارند و قرار نیست شاهد خط‌های زمانی متفاوت و مشابه فصل اول در فصل دوم باشیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده