نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری صحنه‌های بیشتر برای Dune تاثیری در تاریخ اکران این فیلم ندارد

به‌تازگی اسکار آیزاک تایید کرده است که قرار است صحنه‌های بیشتری از فیلم Dune در مجارستان فیلم‌برداری شود که تاثیری روی تاریخ اکران آن نخواهد داشت.

در طی دو ماه گذشته شاهد انتشار تصاویر زیادی از ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) بودیم که می‌توانید این تصاویر را در اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا مشاهده کنید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است به‌زودی این فیلم دوباره برای فیلم‌برداری چند صحنه بیشتر و اضافه جلوی دوربین برود. در مصاحبه با ددلاین، اسکار آیزاک، بازیگر نقش دوک لتو آترییدز (پدر پاول) تایید کرد که قرار است در اواسط تابستان امسال چند صحنه اضافه برای فیلم Dune در مجارستان فیلم‌برداری شود که باتوجه‌به صحبت‌های آیزاک، این موضوع ظاهرا از قبل در نظر گرفته شده بود و قرار نیست روی تاریخ اکران فیلم تاثیری داشته باشد. آیزاک گفت:

ما قرار است در اواسط ماه اوت چند صفحه اضافه را فیلم‌برداری کنیم. آن‌ها گفته‌اند که این صحنه‌ها در بوداپست در مجارستان فیلم‌برداری خواهد شد.

ددلاین اضافه کرد که فیلم Dune طبق برنامه‌ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و این موضوع تاثیری روی اکران فیلم نخواهد داشت. این نکته لازم به ذکر است که فیلم‌برداری دوباره یا فیلم‌برداری صحنه‌های اضافه امری عادی و معمول در هالیوود است و معمولا در برنامه تولید یک فیلم از ابتدا در نظر گرفته شده است. این نکته لازم به ذکر است که فیلم‌برداری دوباره یا فیلم‌برداری صحنه‌های اضافه امری عادی و معمول در هالیوود است و معمولا در برنامه تولید یک فیلم از ابتدا در نظر گرفته شده است. 

دنی ویلنوو و خاویر باردم در پشت صحنه فیلم Dune

آیزاک در ادامه به تحسین و تمجید از کار دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune پرداخت که ویلنوو قرار است دو قسمت از رمان علمی تخیلی تل‌ماسه اثر فرانک هربرت، تولید و منتشر کند که قسمت اول این فیلم قرار است امسال منتشر شود. آیزاک در ادامه توضیح داد که چندان با فیلم‌برداری صحنه‌های بیشتر و اضافه پس از دوره اصلی فیلم‌برداری یک فیلم، غریبه نیست و پیش از این در دنیای جنگ ستارگان آن را تجربه کرده بود. آیزاک اضافه کرد:

چند تیکه از بخش‌های تدوین شده فیلم را دیده‌ایم و آن‌ها فوق‌العاده‌ به‌نظر می‌رسند. دنی ویلنوو یک هنرمند واقعی است و برای تماشای نسخه کامل فیلم بسیار هیجان زده هستم. اینکه ما قرار است چند ماه قبل از اکران چند صحنه بیشتر و اضافه را فیلم‌برداری کنیم، کمی غیر عادی هست، اما این اتفاق در فیلم جنگ ستارگان هم رخ داده بود و تجربه کرده بودم.

ددلاین اضافه کرد که باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم‌برداری صحنه‌های جدید فیلم Dune با رعایت گسترده دستور العمل‌های ایمنی و بهداشتی انجام خواهد شد. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، شارون دانکن-بروستر، چانگ چن، استیون هندرسون و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین انتظار می‌رود اولین تیزر تریلر فیلم تل‌ماسه به‌همراه نمایش دوباره فیلم Inception (تلقین) در سینماها منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده