نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

در تصویر جدید فیلم Dune پاول آترییدز در حال تمرین است

تصویر جدیدی از فیلم Dune منتشر شده است که در آن پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی در حال تمرین است.

ماه گذشته بود که اولین تصویر رسمی ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور تیموتی شالامی، بازیگر نقش پاول آترییدز بودیم و پس از آن مجله VanityFair تصاویر جدید بیشتری از این فیلم علمی تخیلی و فوق‌العاده مورد انتظار امسال را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم بودیم. در ادامه زندیا، بازیگر نقش چانی نیز یک تصویر دیگر از این فیلم را منتشر کرد که در آن شاهد نمای کامل‌تری از این شخصیت مرموز بودیم. این پایان کار نبود و مدتی پیش مجله امپایر تصویر جدید دیگری از فیلم Dune منتشر کرد که در این تصویر تیموتی شالامی، بازیگر نقش پاول آترییدز به‌همراه گرنی هالک با بازی جاش برولین حضور داشتند. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدید دیگری از فیلم تل ماسه منتشر شده است. به نقل از VitalThrills، تصویر جدیدی از فیلم Dune منتشر شده که در این تصویر شاهد حضور پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی هستیم که وی در حال تمرین است. درواقع تمرینات وی برای ماجراجویی است که او در پیش دارد. در این ماجراجویی، از دروغ‌هایی که تا به امروز با آن مواجه شده، پرده برداشته می‌شود و حال او باید آینده خودش را به‌دست بگیرد و به چیزی که پیشگویی شده، تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تیموتی شالامی در تصویر جدید فیلم Dune

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Dune برای اکران‌ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده