نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

حضور اسکار آیزاک و ربکا فرگوسن در تصاویر جدید Dune دنی ویلنوو؛ تل‌ماسه یک فیلم دو قسمتی خواهد بود

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، VanityFair تصاویر جدیدی از فیلم Dune را منتشر کرد و همچنین بار دیگر دو قسمتی بودن این فیلم تایید شد.

روز گذشته بود که اولین تصویر رسمی ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور تیموتی شالامی، بازیگر نقش پاول آترییدز بودیم و همچنین وعده داده شد امروز تصاویر جدید بیشتری از این فیلم منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله VanityFair تصاویر جدید بیشتری از فیلم Dune را منتشر کرده است. تمرکز بیشتر تصاویر روی خاندان آترییدز است که علاوه‌بر تصاویر بیشتر از پاول آترییدز، شاهد اولین تصاویر از شخصیت لیدی جسیکا (مادر پاول) با بازی ربکا فرگوسن و دوک لتو آترییدز (پدر پاول) با بازی اسکار آیزاک نیز هستیم. در یک تصویر شاهد حضور لیدی جسیکا در کنار پاول هستیم که به خوبی لباس آن‌ها که برای بقا در سیاره خشن و صحرایی آراکیس طراحی شده تا در آن زنده بمانند، قابل مشاهده است و در بخشی دیگر از تصاویر خاندان آترییدز قابل مشاهده هستند و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Dune

خانواده آترییدز کنترل معدن ادویه، با ارزش‌ترین ماده جهان رمان و فیلم را بر عهده دارند که دوک لیتو در کنار گرنی هالک با بازی جاش برولین قابل مشاهده است. همچنین در تصویر دیگر شخصیت دانکن آیداهو با بازی جیسون موموآ دیده می‌شود که در کنار گرنی هالک از استاید شمشیرزنی هستند و که لباس نظامی دوک لتو و گرنی هالک نیز در تن این دو شخصیت قابل مشاهده است. شخصیت چانی با بازی زندیا، دیگر شخصیتی است که در تصاویر حضور دارد که از اعضای فرمن‌ها است. چشمان شخصیت چانی آبی روشن است که در تصویر نیز دیده می‌شود و رنگ چشم وی صفت کسانی است که در سیاره‌های سرشار از ادویه زندگی می‌کنند. در تصویری دیگر استیلگار با بازی خاویر باردم دیده می‌شود که در کنار دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune قابل مشاهده است.

 ویلنوو که برای کارگردانی  فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، شناخته می‌شود، در مصاحبه با VanityFair بار دیگر تایید کرد که فیلم Dune قرار نیست تنها در یک قسمت تولید و منتشر شود و طبق برنامه این فیلم در دو قسمت تولید و منتشر خواهد شد. ویلنوو گفت که هرگز قبول نمی‌کرد که از رمان علمی تخیلی تل‌ماسه اثر فرانک هربرت، اقتباسی تک قسمتی تولید کند و جهان آن برای ساخت یک فیلم تک قسمتی بیش از حد پیچیده است. او برای به تصویر کشیدن جزئیات بالا و دنیای رمان، برای ساخت دو قسمت با تهیه‌کنندگان به توافق رسیده است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از قسمت دوم فیلم Dune در دسترس نیست.

فیلم Dune برای اکران‌ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر بازیگرانی که شاهد تصاویر آن‌ها بودیم، استلان اسکارشگورد، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، دیگر بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده