نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

خلاصه داستان جدید فیلم Godzilla vs Kong به یک جنگ حماسی اشاره می کند

به‌تازگی خلاصه داستان جدیدی از فیلم Godzilla vs Kong منتشر شده است که در آن به نبرد برای مشخص کردن پادشاه هیولاها اشاره می‌کند.

در پایان فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) شاهد آن بودیم که گودزیلا با شکست کینگ گیدورا به پادشاه هیولاها تبدیل شد و کنترل تمامی تایتان‌ها را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) ممکن است شاهد یک نبرد حماسی باشیم که در آن تنها یک برنده داشته باشد. به‌تازگی در وب‌سایت IMDb خلاصه داستان احتمالی جدیدی از چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse ثبت شده که به‌نظر می‌رسد احتمالا باید شاهد یک نبرد حماسی و بزرگ بین دو هیولای محبوب فیلم باشیم. اگرچه تایتان‌های زیادی نام پادشاه (کینگ) را در اختیار دارند، اما ظاهرا در فیلم Godzilla vs Kong قرار است از بین گودزیلا و کونگ یک نفر این لقب را به‌عنوان پادشاه هیولاها دریافت کند. طبق این خلاصه داستان:

زمانی‌که کونگ غول‌پیکر با گودزیلا متوقف نشدنی ملاقات می‌کند، حال تمام جهان می‌خواهند ببینند که کدام یک پادشاه هیولاها خواهند شد.

فیلم Godzilla vs Kong

این نکته قابل ذکر است که هرگز گودزیلا با نام کینگ گودزیلا شناخته نشده و همچنین کونگ نیز بیشتر با نام کینگ کونگ شناخته می‌شود. بااین‌حال، اکنون بسیار سخت است که بگوییم کدامیک برنده نبرد در فیلم Godzilla vs Kong خواهند بود، اما می‌توان انتظار داشت که شاهد یک نبرد بزرگ بین این دو هیولا باشیم. میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است، اما برخی از شایعات اعتقاد دارند که اکران این فیلم ممکن است تا تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) عقب بیفتد. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده