نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

تصاویری از مدل بت موبیل در فیلم The Batman منتشر شد

به‌تازگی تصاویری از مدل بت موبیل در فیلم The Batman منتشر شده که جزئیات و نگاه بهتری از آن ارائه می‌دهد.

از اسفند گذشته به علت گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) متوقف است و همچنین این موضوع باعث شده تا اکران این فیلم با تأخیر مواجه شود. بااین‌حال، پیش از تعطیلی تولید فیلم Batman، شاهد انتشار تصاویری از بت موبیل جدید بتمن بودیم که این تصاویر با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی نیز مواجه شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از یک مدل از بتموبیل منتشر شده که نمای بهتر و کامل‌تری از آن را ارائه می‌دهد. جف فراست، طراح فیلم بتمن، اخیرا تصاویری را در وب‌سایت شخصی خود از فیلم The Batman منتشر کرده که در این تصاویر شاهد یک مدل از بت‌موبیل هستیم که نگاهی بهتر، دقیق‌تر و کامل‌تری از طراحی، جزئیات و ظاهر آن را ارائه می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بت موبیل در فیلم The Batman

رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش گیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون در نقش بلا ریال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مت ریوز، کارگردان آثاری چون فیلم Let Me In (بگذار وارد شوم)، فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید بتمن را بر عهده دارد.

فیلم The Batman در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود، اما اکنون با چند ماه تأخیر فیلم بتمن برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده