نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم Wolfman با بازی رایان گاسلینگ در دست ساخت است

شرکت یونیورسال پیکچرز در حال ساخت فیلم جدیدی براساس Wolfman است که رایان گاسلینگ قرار است در آن نقش آفرینی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس جدیدی از داستان Wolfman (مرد گرگ‌نما) در دست ساخت است. منابع هالیوودریپورترتایید کردند که شرکت یونیورسال پیکچرز در حال ساخت فیلم هیولایی جدیدی است و رایان گاسلینگ قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. منابع می‌گویند که گاسلینگ نقش مرد گرگ نما و فردی که آلوده شده، را بر عهده خواهد داشت و لورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Wolfman را بر عهده خواهند داشت. پس از اینکه یونیورسال با همکاری استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) با بازی الیزابت ماس، را تولید و منتشر کرد، حال جان دوباره‌ای به دنیای هیولایی این استودیو بخشیده شده است.

شباهت فیلمنامه فیلم Wolfman به آثاری چون فیلم Network (شبکه)، محصول سال ۱۹۷۶ و فیلم Nightcrawler (شبگرد)، محصول سال ۲۰۱۴ با بازی جیک جیلنهال، توصیف شده است. شاکر بلوم که درواقع همسر جیسون بلوم است، به‌همراه آنجلو پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه سریال Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است) را در کارنامه خود داشته‌اند. هنوز حضور هیچ کارگردانی در فیلم The Wolfman تایید نشده است، اما این فیلم، یکی از چندین فیلم هیولایی است که توسط بلوم‌هاوس در دست ساخت است. از دیگر فیلم‌های این مجموعه می‌توان به فیلم The Invisible Woman (زن نامرئی) به کارگردانی الیزابت بنکس، فیلم Dracula (دراکولا) به کارگردانی کارین کوساما، فیلم Renfield (رنفیلد) به کارگردانی دکستر فلچر و فیلم Dark Army (ارتش تاریکی) به کارگردانی پل فیگ، اشاره کرد.

مجموعه ولفمن در سال ۱۹۴۱ با فیلم The Wolf Man با بازی لان چینی جونیور آغاز به کار کرد که در آن یک مرد تبدیل به گرگ می‌شد. این بازیگر این نقش را چند بار دیگر نیز بازی کرده است. در ادامه بازسازی فیلم The Wolfman با بازی بنیسیو دل تورو تولید و در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. گاسلینگ اخیرا برای بازی در فیلم Project Hail Mary (پروژه هیل مری) قرارداد همکاری امضا کرده که کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو)، وظیفه کارگردانی این فیلم علمی تخیلی را بر عهده گرفته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده