نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

رایان گاسلینگ در فیلم Project Hail Mary نقش آفرینی می‌کند

شرکت MGM در حال انجام مذاکره برای حق ساخت و انتشار فیلم Project Hail Mary است که گفته می‌شود رایان گاسلینگ در آن نقش آفرینی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان گاسلینگ بار دیگر قرار است با فیلم جدیدش به فضا سفر کند. گاسلینگ که پیش از این سابقه بازی در آثاری چون فیلم La La Land (لا لا لند)، فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و فیلم First Man (نخستین انسان) را در کارنامه خود داشته، قرار است به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در فیلم Project Hail Mary (پروژه هیل مری) حضور داشته باشد که شرکت MGM در حال مذاکره برای خرید حق تولید و انتشار این فیلم علمی تخیلی است. این فیلم قرار است براساس رمانی از اندی ویر تولید و منتشر شود. کن کائو دیگر تهیه‌کننده فیلم Project Hail Mary خواهد بود که تمرکز فیلم پروژه هیل مری قرار است روی ماموریت انفرادی یک فضانورد در یک فضاپیما باشد که سعی دارد تا زمین را نجات دهد.

رایان گاسلینگ

رمان Project Hail Mary قرار است در بهار سال آینده توسط Random House منتشر شود و CAA که نماینده گاسلینگ است، در حال انجام معامله با David Fugate of Launch Books برای خرید حق امتیاز این رمان است. ویر پیش از این سابقه نوشتن و انتشار رمان The Martian (مریخی) را در سال ۲۰۱۱ داشت که داستان یک فضانورد تنها و گرفتار شده در مریخ سال ۲۰۳۵ را دنبال می‌کند. در سال ۲۰۱۵، فیلم The Martian با بازی مت دیمون و به‌کارگردانی ریدلی اسکات تولید و منتشر شد و این فیلم موفق شد ۶۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود. در سال ۲۰۱۷، ویر رمان Artemis (آرتمیس) را منتشر کرد که تمرکز داستان این رمان روی یک زن بیست ساله به‌نام جز است که آرزوی زندگی فراتر از شهر آرتمیس، تنها شهر روی ماه را دارد.

جز نمی‌تواند در برابر تغییرات زندگی خود مقاومت کند و باید بهای سنگین آن را بپردازد و کم کم خود را در برابر یک توطئه می‌بیند که متهم شده است که او می‌خواهد کنترل شهر آرتمیس را به‌دست بگیرد. فیلم Artemis نیز توسط شرکت فاکس قرن بیستم و نیو رجنسی به کارگردانی کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو)، در دست ساخت است. گاسلینگ پیش از این دو بار و برای بازی در فیلم Half Nelson (نیمه نیلوفر) و فیلم La La Land نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و پس از فیلم First Man که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، در فیلم دیگری بازی نکرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده