نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

کتی سکف به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Mandalorian پیوست

کتی سکف برای نقش آفرینی دوباره و اینبار در نسخه لایو اکشن شخصیت بو-کاتان کرایز، قرار است در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور داشته باشد.

به‌تازگی باب چاپک، مدیرعامل والت دیزنی تایید کرد که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) نخواهد شد و طبق برنامه شاهد شروع پخش فصل جدید اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس خواهیم بود. همچنین اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بوبا فت قرار است در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور داشته باشد و تمورا موریسون نقش این شخصیت را بازی کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت دیگری از دنیای جنگ ستارگان قرار است در فصل دوم این سریال محبوب بازگردد. 

بو-کاتان کرایز

طبق خبری که SlashFilm منتشر کرده، کتی سکف، صداپیشه شخصیت بو-کاتان کرایز در سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) و سریال Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) که بیشتر برای بازی در سریال Battlestar Galactica شناخته می‌شود، برای نقش آفرینی دوباره در این نقش و اینبار در نسخه لایو اکشن آن در فصل دوم سریال The Mandalorian بازگشته است. این خبر هنوز توسط سازندگان سریال تایید نشده، اما گفته می‌شود که صحنه‌های وی در ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند ۱۳۹۸) فیلم‌برداری شده بودند. بو-کاتان در Clone Wars در مبارزه با دارث ماول شرکت داشت و در اتفاقات Rebels وی صاحب دارکسیبر شده بود که در اتفاقات پایانی فصل اول سریال مندلورین متوجه شدیم که این سلاح اکنون در دست ماف گیدئون است که بو-کاتان آن را به سابین رن داده بود. 

چندی پیش جیانکارلو اسپوزیتو، بازیگر نقش ماف گیدئون گفته بود که در فصل دوم سریال The Mandalorian شاهد صحنه‌های اکشن زیادی خواهیم بود که در آن دارکسیبر نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. سکف و موریسون تنها بازیگران جدیدی نیست که به فصل دوم این سریال اضافه شده و مایکل بین برای بازی در نقشی نامشخص و رزاریو داوسون برای بازی در نقش آسوکا تانو به جمع بازیگران فصل دوم سریال مندلورین اضافه شده‌اند. پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز و بیل بر، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده