نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

انیمیشن Scoob به‌جای اکران در سینما روی پلتفرم های دیجیتالی منتشر خواهد شد

برادران وارنر رسما تایید کرد که انیمیشن Scoob دیگر قرار نیست در سینماها اکران شود و حال برای انتشار در پلتفرم‌های دیجیتالی برنامه‌ریزی شده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز تصمیم به عرضه انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) در پلتفرم‌های دیجیتالی بگیرند و ماه گذشته شاهد این انیمیشن سینمایی انتشار بودیم که در ادامه یونیورسال از رکوردشکنی دنباله انیمیشن Trolls (ترول‌ها) خبر داد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که پلتفرم دیجیتالی مورد توجه استودیوهای دیگر نیز قرار است گرفته است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، انیمیشن Scoob (اسکوب) دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود و اکران این انیمیشن تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده بود. حال شرکت برادران وارنر اعلام کرد که انیمیشن Scoob قرار است از طریق پلتفرم دیجیتالی منتشر شود.

انیمیشن Scoob

انیمیشن Scoob قرار است در تاریخ ۱۵ می امسال (۲۶ اردیبهشت) که همان تاریخ در نظر گرفته شده برای اکران آن بوده، در پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شود که کاربران می‌توانند برای ۴۸ ساعت و با پرداخت ۲۰ دلار این اثر را اجاره یا اینکه با پرداخت ۲۵ دلار انیمیشن Scooby-Doo را خریداری کنند. بااین‌حال، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای انتشار زودهنگام انیمیشن اسکوبی دوو روی شبکه HBO Max وجود دارد یا خیر، گفته نشده و باید دید آیا برادران وارنر مانند شرکت والت دیزنی که تصمیم گرفته تا برخی از فیلم‌های خود را مستقیما در دیزنی پلاس منتشر کند، تصمیم به انتشار مستقیم آثار خود روی سرویس استریم HBO Max خواهد گرفت یا برنامه دیگری را مدنظر دارد.

فرانک ولکر در نقش اسکوبی دوو، ویل فورته در نقش شگی راجرز، زک افران در نقش فرد جونز، آماندا سایفرد در نقش دافنه بلیک، جینا رادریگز در نقش ولما دینکلی، تریسی مورگان در نقش کاپیتان کیومن، کن جیونگ در نقش داینومات، کرسی کلمونس در نقش دی دی اسکایز، مارک والبرگ در نقش بلو فالکون، جیسون آیزکس در نقش دیک داستاردلی، یان آرمیتیج و مکینا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Scoob حضور و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده دارند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده