نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

صداپیشگان اصلی انیمیشن Scooby-Doo معرفی شدند

کمپانی برادران وارنر فهرست صداپیشگان اصلی انیمیشن Scooby-Doo را تایید و معرفی کرد که خبری از حضور متیو لیلارد برای صداپیشگی شگی راجرز نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فهرست صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo (اسکوبی دوو) منتشر شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ویل فورته با سابقه بازی در سریال The Last Man on Earth (آخرین مرد روی زمین)، جینا رادریگز با سابقه بازی در فیلم Annihilation (نابودی) و تریسی مورگان با سابقه بازی در سریال 30Rock (سی راک)، به عنوان صداپیشه به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده‌اند. فورته قرار است صداپیشگی شخصیت شگی راجرز و رادریگز قرار است صداپیشگی ولما دینکلی، را بر عهده داشته باشند و هنوز نقش مورگان در این انیمیشن اعلام نشده است. همچنین فرانک ولکر قرار است بار دیگر صداپیشگی شخصیت اسکوبی دوو را در انیمیشن Scooby-Doo بر عهده داشته باشد.

فورته در واقع جانشین متیو لیلارد شده است که طی سال‌های اخیر صداپیشگی شخصیت شگی راجرز را بر عهده داشته و بسیاری این شخصیت را با صداپیشگی این شخصیت در طول این سال‌ها شناخته‌اند. لیلارد در ابتدا در سال ۲۰۰۲ نقش شگی را در فیلم Scooby-Doo بازی کرد و در ادامه او از سال ۲۰۰۹ جانشین کیسی کیزم برای صداپیشگی این شخصیت در انیمیشن‌های این مجموعه نیز شد. با این حال، ولکر همچنان صداپیشگی اسکوبی دوو را بر عهده دارد. همچنین لیلارد در واکنش به این اتفاق، توییتی را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد و به انتخاب ویل فورته به جای او برای نقش شگی راجرز انتقاد کرد و واکنش تندی را به اشتراک گذاشت. کارگردانی انیمیشن Scooby-Doo قرار است بر عهده تونی کرون باشد و مت لیبرمن و کلی فریمان کریگ وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارند.

انیمیشن Scooby-Doo برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده