نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

زک افران و آماندا سایفرد به جمع صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo اضافه شدند

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن زک افران و آماندا سایفرد به جمع صداپیشگان انیمیشن Scooby-Doo برای صداپیشگی دو شخصیت اصلی دیگر آن خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دو صداپیشه دیگر در انیمیشن Scooby-Doo (اسکوبی دوو) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، زک افران با سابقه بازی در سه گانه فیلم High School Musical (دبیرستان موزیکال) و آماندا سایفرد با سابقه بازی در فیلم Mamma Mia (ماما میا)، دو بازیگر جدیدی هستند که به عنوان صداپیشه به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده‌اند. افران صداپیشگی شخصیت فرد جونز و سایفرد صداپیشگی شخصیت دافنه بلیک را در انیمیشن Scooby-Doo بر عهده خواهند داشت. علاوه بر افران و سایفرد، فرانک ولکر در نقش اسکوبی دوو، ویل فورته در نقش شگی راجرز، جینا رادریگز در نقش ولما دینکلی و تریسی مورگان در نقش کاپیتان کیومن، دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند که اخیرا حضور آن‌ها تایید و اعلام شده است.

آماندا سایفرد

کارگردانی انیمیشن Scooby-Doo قرار است بر عهده تونی کرون باشد و مت لیبرمن و کلی فریمان کریگ وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارند. انیمیشن Scooby-Doo که قرار است با نام Scoob (اسکوب) تولید و منتشر شود، اولین انیمیشن از دنیای سینمایی Hanna-Barbera (هانا-باربرا) خواهد بود که برادران وارنر به دنبال احیای این برند است. پیش از این در سال ۲۰۰۲ فیلم Scooby-Doo به روی پرده‌های سینما رفت که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته باشد. همچنین جیمز گان برای نوشتن فیلمنامه Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed (اسکوبی-دو 2: هیولا رهاشده) که در سال ۲۰۰۴ اکران شد، نیز بازگشته بود. گان که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) را نیز بر عهده دارد، اخیرا بار دیگر برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) استخدام شده است.

انیمیشن Scoob برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده