نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

مایکل بین به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Mandalorian پیوست؛ تایید بازگشت بیل بر

مایکل بین جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Mandalorian اضافه شده و همچنین بیل بر نیز قرار است در فصل دوم این سریال بازگردد.

ماه گذشته بود که مراحل فیملبرداری و تولید فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) به پایان رسید، اما طی روزهای اخیر شاهد انتشار خبرهایی در مورد بازیگران جدید فصل دوم این سریال مورد انتظار هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فصل جدید سریال Star Wars (جنگ ستارگان) تایید و اعلام شده است. منابع نزدیک به ددلاین تایید کردند که مایکل بین به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Mandalorian اضافه شده است و همچنین شاهد بازگشت بیل بر، بازیگر نقش میفلد در فصل دوم این سریال نیز خواهیم بود. پیش از این شاهد حضور شخصیت میفلد در قسمت ۶ فصل اول سریال مندلورین که The Prisoner نام داشت، بودیم که حال قرار است شاهد بازگشت آن در فصل دوم نیز باشیم که اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست.

سریال The Mandalorian

همچنین مایکل بین بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم The Terminator (ترمیناتور)، فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری)، فیلم Aliens (بیگانه‌ها)، فیلم Tombstone (توم‌استون) و فیلم Planet Terror (سیاره وحشت) شناخته می‌شود که قرار است در فصل دوم سریال The Mandalorian نقش یک جایزه بگیر در گذشته مندو را بر عهده داشته باشد. علاوه‌بر بین و بر، رزاریو داوسون دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال مندلورین اضافه شده که او قرار است نقش آسوکا تانو را بازی کند. همچنین پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو و کارل ویترز، نیز برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال The Mandalorian باز خواهند گشت.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. مانند فصل اول جان فاورو وظیفه ساخت فصل دوم سریال را نیز بر عهده دارد که قابل انتظار است فصل دوم مانند فصل گذشته در ۸ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده