نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۲

رزاریو داوسون نقش آسوکا تانو را در فصل دوم سریال The Mandalorian بازی می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده، رزاریو داوسون قرار است نقش آسوکا تانو را در فصل دوم سریال The Mandalorian بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت آسوکا تانو قرار است در فصل دوم سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) حضور داشته باشد و بازیگر این نقش نیز ظاهرا مشخص شده است. طبق خبرهای منتشر شده، رزاریو داوسون قرار است نقش این شخصیت محبوب سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) را در فصل جدید سریال Star Wars (جنگ ستارگان) بازی کند. در ادامه ورایتی تایید کرد که داوسون قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان نقش آسوکا تانو را در فصل دوم سریال The Mandalorian بر عهده داشته باشد و بدین ترتیب حضوری کوتاه خواهد داشت. تانو شاگرد آناکین اسکای واکر و یکی از شخصیت‌های اصلی سریال Clone Wars است. این اولین حضور لایو اکشن این شخصیت خواهد بود که پیش از این در هر ۷ فصل انیمیشن Star Wars: The Clone Wars شاهد حضور این شخصیت بودیم و اشلی اکشتاین صداپیشگی آن را بر عهده داشته بود.

سریال Star Wars: The Clone Wars

در حال حاضر فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars در حال پخش از سرویس استریم دیزنی پلاس است. فصل دوم سریال The Mandalorian نیز قرار است در پاییز امسال از این سرویس استریم منتشر شود که در حال حاضر ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) به‌عنوان ماه شروع پخش فصل دوم در نظر گرفته شده است. قابل انتظار است که در فصل دوم این سریال شاهد بازگشت پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو و کارل ویترز، باشیم. مانند فصل اول جان فاورو وظیفه ساخت فصل دوم سریال را نیز بر عهده دارد که قابل انتظار است فصل دوم مانند فصل گذشته در ۸ قسمت تولید و منتشر شود.

سریال The Mandalorian تنها سریال لایو اکشن در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان نیست و سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) و سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز برای دیزنی پلاس در دست ساخت هستند. داوسون طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Daredevil (دردویل)، سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال Iron Fist (آیرون فیست) و فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) شناخته می‌شود و اکنون در سریال DMZ حضور دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده