نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

مراحل فیلمبرداری فصل چهارم سریال Stranger Things بخاطر ویروس کرونا متوقف شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که به علت گسترش شیوع ویروس کرونا مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Stranger Things 4 متوقف شده است.

ماه مهر امسال بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد و ماه گذشته شاهد انتشار اولین تیزر فصل چهارم این سریال بودیم که این ویدیو از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال نیز خبر داد. همچنین مدتی پیش ویدیویی از جلسه خواندن فیلمنامه سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) منتشر شد که در طی آن فهرست رسمی بازیگران فصل چهارم نیز مشخص و اعلام شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویروس کرونا باعث توقف فیلمبرداری فصل چهارم این سریال نیز شده است. به نقل از ورایتی، شبکه Netflix به‌تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید چندین سریال خود را بخاطر ویروس کرونا متوقف کرده که سریال Stranger Things 4 یکی از این سریال‌ها است که تولید آن به علت گسترش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. 

در حال حاضر مشخص نیست که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things در چه زمانی از سر گرفته خواهد شد، اما بدون شک سلامت بازیگران و عوامل تولید از اهمیت بیشتری برخودار است و این تعطیلی گسترده می‌تواند به کنترل و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کمک کند. بااین‌حال، نتفلیکس قرار است طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد از سر گرفته شدن فیلمبرداری سریال‌های خود منتشر کند. میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سیدی سینک، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، مایا هاوک و برت گلمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مانند سه فصل گذشته، برادران دافر وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 را بر عهده دارند. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال در لیتوانی آغاز شد و همچنان بخش اصلی سریال در آتلانتا فیلمبرداری می‌‌شود و همچنین بخش قابل توجهی از فیلمبرداری این سریال نیز در نیومکزیکو انجام خواهد شد. هنوز زمانی برای انتشار فصل چهارم سریال Stranger Things اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که اوایل سال ۲۰۲۱ ممکن است شاهد انتشار آن باشیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده