نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

بخش قابل توجهی از فیلمبرداری سریال Stranger Things 4 در نیومکزیکو انجام می‌شود

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، بخشی از مراحل فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در نیومکزیکو انجام شود.

ماه مهر امسال بود که سرانجام شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد و مدتی پیش شاهد انتشار اولین تیزر فصل چهارم این سریال بودیم که این ویدیو از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال نیز خبر داد. همچنین هفته گذشته ویدیویی از جلسه خواندن فیلمنامه سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) منتشر شد که در طی آن فهرست رسمی بازیگران فصل چهارم نیز مشخص و اعلام شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال منتشر شده است. پتی ویچر، معاون تولیدات فیزیکی شبکه Netflix در گفتگو با ددلاین تایید کرد که بخش قابل توجهی از فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در نیومکزیکو فیلمبرداری شود.

Stranger Things 3

این تغییر مکان فیلمبرداری به دلایلی منطقی است. اول از همه اینکه در پایان سریال Stranger Things 3 خانواده بایرز و الون پس از مرگ جیم هاپر شهر هاوکینز را ترک کردند. دلیل دیگر اینکه هاپر اکنون زنده است و در روسیه حضور دارد که پیش از این در تیزر تریلر منتشر شده این موضوع تایید شده بود. همچنین نتفلیکس اخیرا استودیوی فیلمسازی البوکرکی در ایالت نیومکزیکو را خریداری کرده که قرار است به محل اصلی تولیدات این سرویس استریم تبدیل شود. بنابراین فیلمبرداری سریال Stranger Things 4 در نیومکزیکو احتمالا بسیار ارزان‌تر از اجاره فضای استودیوی فیلمسازی آتلانتا است که پیش از این سه فصل اول در این مکان فیلمبرداری شده بودند.

پیش از این مراحل فیلمبرداری فصل چهارم سریال Stranger Things در لیتوانی آغاز شده بود که در واقع از این مکان به‌عنوان محلی برای فیلمبرداری صحنه‌های کشور روسیه استفاده شده که در آن هاپر زندانی روس‌ها است. بااین‌حال، مشخص نیست که چه مقدار از فصل چهارم در آتلانتا و چه مقدار در نیومکزیکو فیلمبرداری خواهد شد، اما این می‌تواند نشان دهد که در فصل چهارم قرار است شاهد محیط‌ها و جلوه‌های بصری متفاوتی باشیم. سریال Stranger Things 3 بیشترین تغییر بصری را از فصل اول تا به امروز داشته و این موضوع ممکن است با فصل چهارم ادامه پیدا کند. در هر حال قابل انتظار در سریال Stranger Things 4 به هاوکینز بازگردیم و احتمالا اتفاقات پایان فصل نیز در هاوکینز جریان خواهد داشت. هنوز اطلاعات زیادی از فصل چهارم سریال Stranger Things در دسترس نیست، اما احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار آن خواهیم بود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده