نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

فیلم No Time to Die احتمالا طولانی‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند خواهد بود

طبق اطلاعات ثبت شده، به‌نظر می‌رسد که فیلم No Time to Die قرار است به طولانی‌ترین فیلم مجموعه جیمز باند تبدیل شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) قرار است به طولانی‌ترین فیلم مجموعه 007 تبدیل شود. طبق اطلاعاتی که Regal Cinemas و چند سایت دیگر از جمله AMC ثبت کرده‌اند، مدت زمان قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) ظاهرا ۱۶۳ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه است تا بدین ترتیب و با توجه به این اطلاعات، این فیلم در حال حاضر به طولانی‌ترین فیلم مجموعه 007 تبدیل شود. این رکورد پیش از این به فیلم Spectre (اسپکتر) با مدت زمان ۱۴۸ دقیقه تعلق داشت و حال به‌نظر می‌رسد که قسمت جدید این مجموعه قرار است این رکورد را به‌نام خود ثبت کند، اما این موضوع نمی‌تواند خیلی هم غافلگیر کننده باشد.

فیلم No Time to Die

فیلم No Time to Die قرار است آخرین فیلمی باشد که در آن دنیل کریگ نقش جیمز باند را بر عهده دارد و به‌نظر می‌رسد که سازندگان مدت زمان بیشتری را برای پایان داستان کریگ نیاز داشته‌اند. پیش از این در سال ۲۰۱۹ نیز فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) نیز به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شد و حتی توانست پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان شود. در کنار آن فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) نیز طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان بود. به‌تازگی و در پی شیوع ویروس کرونا، تور افتتاحیه فیلم No Time to Die در کشور چین لغو شده است.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندقسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند.

فیلم No Time to Die به کارگردانی کری فوکوناگا، برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده