نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تور افتتاحیه فیلم No Time To Die در چین به خاطر ویروس کرونا لغو شد

افتتاحیه فیلم جدید جیمز باند با عنوان No Time To Die قرار بود در ماه آوریل در کشور چین برگزار شود، اما این مراسم به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده، قرار بود مراسم افتتاحیه فیلم جدید مجموعه جیمز باند با نام No Time To Die در پکن شروع شده و سپس تور افتتاحیه این فیلم در شهرهای دیگر چین نیز برگزار شود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین و قرنطینه گسترده‌ای که به همین خاطر در شهرهای مختلف این کشور انجام گرفته، تور افتتاحیه No Time To Die لغو شده است.

دنیل کریگ و سایر بازیگران این فیلم برای نمایش آن در شهر پکن و همچنین تور تبلیغاتی در سایر شهرها حضور نخواهند داشت. دلیل اصلی این موضوع هم عدم اطمینان از میزان شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف چین است. دومین بازار بزرگ باکس‌آفیس در کل دنیا، حالا به وضعیتی دچار شده که  بسیاری از سینماهای آن تعطیل هستند و معلوم نیست که این اوضاع تا کی ادامه داشته باشد. فعلاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد که صنعت سینما در چین چه زمانی به شرایط عادی باز می‌گردد. تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور در حال حاضر به بیش از ۱۶۰۰ نفر رسیده است. البته سایر صنایع چینی هم به همین خاطر با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند. برای نمونه اخیراً در خبرها درباره تعطیلی شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند در چین و کاهش قابل توجه سود آنها گفته بودیم.

فیلم No Time to Die

در فیلم No Time To Die که به‌وسیله کری جوجی فوکوناگا کارگردانی می‌شود، مامور 007 را در دوران بازنشستگی‌اش می‌بینیم. جیمز باند تصمیم گرفته تا کارهای هیجان‌انگیز و ماموریت‌های پرخطر را کنار بگذارد، اما آرامش او مدت زیادی طول نمی‌کشد. «فلیکس لیتر» ( با بازی جفری رایت)، دوست قدیمی جیمز باند، به سراغش می‌آید و برای انجام یک ماموریت پیچیده از او درخواست کمک می‌کند. ماجرا از این قرار است که دشمنی مرموز با دستیابی به یک فناوری خطرناک، به تهدیدی برای دنیا تبدیل شده است.

در کنار کریگ، بازیگرانی چون رالف فاینز، بن ویشاو، نائومی هریس و لئا سیدو به ایفای نقش می‌پردازند. علاوه‌بر آنها، رامی مالک در نقش منفی داستان حضور پیدا می‌کند و آنا د آرماس و کریستف والتز (در نقش دشمن معروف باند یعنی «ارنست استاورو بلوفلد») هم در فیلم حضور دارند.

No Time To Die / فیلم جیمز باند 2020

فیلم No Time to Die یا «زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند به حساب می‌آید. در این فیلم دنیل کریگ برای پنجمین و آخرین بار نقش مامور 007 را بازی خواهد کرد. اولین نمایش فیلم No Time to Die در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) در لندن خواهد بود. این فیلم در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) نیز در سینماهای امریکا به‌روی پرده می‌رود. آخرین فیلم مجموعه جیمز باند Spectre بود که در سال ۲۰۱۵ اکران شد و توانست فروش جهان بالغ بر ۸۸۱ میلیون دلار را تجربه کند که از این میزان ۸۴ میلیون دلار از نمایش فیلم در کشور چین حاصل شده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده