نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پوسترهای جهانی فیلم Mulan منتشر شد

دیزنی تریلری کوتاه و پوسترهای جهانی فیلم Mulan را منتشر کرد که قهرمانان و شخصیت‌های شرور این اثر لایواکشن را به تصویر می‌کشد.

تنها یک ماه تا انتشار فیلم Mulan (مولان) فاصله داریم و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی تریلری کوتاه و پوسترهای جهانی شخصیت‌های این اثر لایواکشن را منتشر کرده است که قهرمانان و آنتاگونیست‌های آن را به نمایش در می‌آورد. این فیلم که نیکی کارو وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد، داستان مولان را روایت می‌کند که به‌خاطر عشق به خانواده و کشورش جان خود را به خطر می‌اندازد و به بزرگ‌ترین دختر جنگجوی تاریخ تبدیل می‌شود. زمانی‌که امپراتور فرمان می‌دهد که از هر خانواده باید یک مرد به ارتش ملحق شود، مولان تصمیم می‌گیرد تا به‌جای پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزان تاریخ چین بود، وارد ارتش شود. بنابراین مولان برای ورود به ارتش و مقابله با حمله‌ی شمالی‌ها خودش را جای یک مرد جا می‌زند و برای دفاع از کشورش به میدان می‌رود.

فیلم Mulan اولین بازسازی لایواکشن دیزنی است که درجه‌ی سنی PG-13 را از انجمن سینمایی آمریکا یا Motion Picture Association of America دریافت کرد. این فیلم همچنین اولین فیلم دیزنی از زمان اکران فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) در سال ۲۰۱۷ است که این درجه‌ی سنی برایش در نظر گرفته می‌شود. البته از تریلرهای فیلم کاملاً مشخص بود که فیلم نیکی کارو تفاوت‌های زیادی با انیمیشن منبع اقتباس خود دارد. لیو ییفئی، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا بازیگرانی هستند که در فیلم «مولان» نقش‌آفرینی می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه تریلر کوتاه و پوسترهای جهانی این فیلم لایواکشن را در کنار توضیحات کاراکترها مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

Mulan / مولان

  • امپراتور با نقش‌آفرینی جت لی: امپراتور به‌عنوانِ یک فرمانروای خیرخواه و دانا توصیف شده است که در زمان حمله‌ی مهاجمان شمالی فرمان می‌دهد که یک مرد از هر خانواده باید به ارتش شاهنشاهی چین ملحق شود و در برابر متجاوزان از کشور دفاع کند.

Mulan / مولان

  • چن هانگوئی با نقش‌آفرینی یوسان ان: هانگوئی یک تازه سرباز بی‌پروا و جاه‌طلب توصیف شده است که به یگان فرمانده تانگ ملحق می‌شود. همچنین از چن هانگوئی به‌عنوانِ معشوقه‌ی مولان یاد می‌شود.

Mulan / مولان

  • شیان لنگ با نقش‌آفرینی گونگ لی: لنگ جادوگری قدرتمند و دارای توانایی تغییر شکل است و ظاهراً یکی از معدود عناصر خیالی انیمیشن اصلی خواهد بود که شاهد راه‌یابی آن به فیلم هستیم.  

Mulan / مولان

  • بوری خان با نقش‌آفرینی اسکات لی: دومین شخصیت شرور فیلم که رهبر جنگجویان شمالی است و برای گرفتن اتقام مرگ پدرش مبارزه می‌کند.

Mulan / مولان

  • هوآ مولان با نقش‌آفرینی لیو ییفئی: مولان دختر ارشد هوآ ژو است که برخلاف قوانین و سنت‌ها خودش را برای ورود به ارتش شاهنشاهی جای یک مرد جا می‌زند.

Mulan / مولان

  • فرمانده تانگ با نقش‌آفرینی دانی ین: تانگ نه‌تنها فرمانده‌ی مولان و هانگوئی است، بلکه به‌عنوان یک مربی ارزشمند، قهرمان داستان را در این ماجراجویی همراهی می‌کند.

فیلم Mulan برای اکران در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۹۹ (۲۷ مارس ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است، اما احتمالاً به‌خاطرِ شیوع ویروس کرونا این فیلم درست مثل فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) با تاخیر در کشور چین اکران شود. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده