نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

زک گیلفورد، کیت سیگل و همیش لینکلیتر ستارگان سریال Midnight Mass خواهند بود

زک گیلفورد، کیت سیگل و همیش لینکلیتر در سریال ترسناک Midnight Mass شبکه‌ی نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کنند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، زک گیلفورد، بازیگر فیلم The Purge: Anarchy (پاکسازی: هرج‌ومرج)، کیت سیگل، بازیگر سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل) و همیش لینکلیتر، بازیگر سریال Legion (لژیون) برای نقش‌آفرینی در سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) شبکه‌ی نتفلیکس انتخاب شدند.

وظیفه‌ی تولید این سریال ۷ قسمتی را مایک فلنگن، کارگردان فیلم The Haunting of Hill House، ترور میسی و شرکت Intrepid Pictures برعهده دارند. آنابت گیش (بازیگر سریال The Haunting of Hill House)، مایکل توروکو (بازیگر فیلم Hunter Killer)، سامانتا اسلوین (بازیگر سریال Grey's Anatomy)، هنری توماس (بازیگر سریال The Haunting of Hill House)، راهول ابوری (بازیگر فیلم Killer Ransom)، کریستال بلنت (بازیگر سریال The Bletchley Circle: San Francisco)، مت بیدل (بازیگر سریال Altered Carbonالکس اسوئی (بازیگر فیلم Doctor Sleepراهول کولی (بازیگر سریال Supergirlکریستین لمن (بازیگر فیلم The Chronicles of Riddickرابرت لانگ‌استریت (بازیگر فیلم Doctor Sleep)، ایگبی رینی (بازیگر سریال Blue Bloods) و آنارا شپرد، از دیگر بازیگرانی هستند که در سریال ترسناک Midnight Mass نقش‌آفرینی می‌کنند.

مایک فلنگن

سریال آشوب نیمه‌شب داستان جزیره‌ی متروکی را روایت می‌کند که ساکنین آن پس از ورود یک کشیشِ جوان با وقایع شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌شوند.

سریال Midnight Mass داستان جزیره‌ی دورافتاده و متروکی را روایت می‌کند که ساکنین آن پس از ورود یک کشیشِ جوانِ باجذبه و مرموز با وقایع شگفت‌انگیزی روبه‌رو می‌شوند. تابه‌حال از توضیحات و نام شخصیت‌های سریال رونمایی نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. سریال Midnight Mass ماحصل قرارداد تلویزیونی چندساله‌ی نتفلیکس با فلنگن، میسی و شرکت Intrepid Pictures است که سال گذشته شاهد امضای آن بودیم. کارگردانی این سریال را مایک فلنگن برعهده دارد و به‌همراه تروِر میسی به‌عنوانِ تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز شناخته می‌شوند. فلنگن پس از موفقیت سریال Haunting of Hill House، از سوی نتفلیکس برای تولید فصل دوم آن که The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی خانه بلای مینور) نام دارد و سریال Midnight Mass چراغ سبز دریافت کرد.

سریال The Haunting of Hill House براساس کتابی با همین نام نوشته‌ی شرلی هاردی جکسن است که داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که در کنار فرزاندانشان در عمارتی زندگی می‌کنند. فرزندان این خانواده پس از مواجهه با اتفاق‌های ترسناک نزد پدر مادر خود می‌رفتند و این موضوع را با آن‌ها در میان می‌گذاشتند، اما آن‌ها فکر می‌کردند که این مسائل مربوط‌به تخیل و ترس کودکان است. بااین‌حال، روزی مادر خانواده تسخیر می‌شود و پدر خانواده به‌همراه فرزندان آن مکان را برای همیشه ترک می‌کنند. حالا که نزدیک به سه دهه از آن وقایع می‌گذرد، پدر خانواده نمی‌تواند هیچ دلیلِ قانع‌کننده‌ای برای مرگ همسرش پیدا کند و فرزندان خانواده که بزرگ شده‌اند و زندگی مستقلی دارند، هنوز با خاطرات آن دوران دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باید با گذشته‌ی خود روبه‌رو شوند. در این سریال شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون میخیل هایسمان، الیزابت ریسر، الیور جکسون-کوهن، کیت سیگل، ویکتوریا پدرتی، کارلا گوجینو، هنری توماس و تیموتی هاتن بودیم و مایک فلنگن کارگردانی آن را انجام داد.

مایک فلنگان

اولین همکاری مایک فلنگن و ترور میسی به سال ۲۰۱۴ و فیلم Oculus (آکیولس) بازمی‌گردد که با بودجه‌ی ۵ میلیون دلاری موفق به کسب ۴۴ میلیون دلار در گیشه شد. پس از آن شاهد همکاری آن‌ها برای تولید فیلم‌های دلهره‌آور Gerald's Game (بازی جرالد)، Hush (سکوت) و Before I Wake (پیش از آن‌که بیدار شوم) بودیم که همه‌ی آن‌ها از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد. این دو اخیراً در فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) همکاری داشتند که دنباله‌ای برای فیلم مشهور The Shining (درخشش) به کارگردانی استنلی کوبریک است. داستان فیلم Doctor Sleep سال‌ها پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد و دنی تورنس را که همچنان با کابوس‌های کودکی دست‌وپنجه نرم می‌کند، به تصویر می‌کشد. در این فیلم دنی با دختر بچه‌ای ملاقات می‌کند که قدرت‌هایی شبیه به او داشته است و حالا باید بین کمک به خودش یا او یکی را انتخاب کند. از بازیگران فیلم دکتر اسلیپ هم می‌توان به کیت باسورث، توماس جین، جیکوب ترمبلی، آنابت گیش و دش میهوک اشاره کرد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده