نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

همکاری مجدد رابرت لانگ‌ استریت با مایک فلناگان در سریال Midnight Mass

رابرت لانگ‌استریت، بازیگر فیلم Doctor Sleep، در سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) سرویس استریم نتفلیکس حضور خواهد داشت.

طبق گزارش سایت خبری Bloody Flicks، رابرت لانگ‌استریت، بازیگر فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ)، همکاری تازه‌ای با مایک فلناگان، کارگردان، تدوین‌گر و فیلمنامه‌نویس سینمای هالیوود خواهد داشت و در سریال جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) با عنوان Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) ایفای نقش خواهد کرد. وی مصاحبه‌ای با این سایت داشت و در سخنانی کوتاه راجع به حضورش در سریال مایک فلناگان چنین گفت:

سال ۲۰۲۰ من و مایک فلناگان در پروژه‌ای با عنوان «آشوب نیمه‌شب» دوباره با هم کار خواهیم کرد؛ تصور کنید مثل بچه‌های ذوق‌کرده خنده‌های ریز می‌کنم و در واقع دقیقاً همین حال را هم دارم.

سریال Midnight Mass در ۷ قسمت روی آنتن خواهد رفت. داستان این سریال در مورد جزیره‌ای دورافتاده است که ساکنین آن حوادث غیرعادی را تجربه می‌کنند و طالع ترسناکی در این جزیره وجود دارد. این اتفاقات رخ می‌دهند تا زمانی که کشیش جوانی به این شهر کوچک می‌رسد و داستان سروشکل جدیدی می‌گیرد. کارگردانی این سریال را مایک فلناگان بر عهده داشت و وی به‌همراه تروِر میسی، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهند بود.

Midnight Mass

گفتنی است رابرت لانگ‌استریت با مایک فلناگان در فصل ابتدایی سریال ترسناک و روانشناسانه The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ هیل) نیز همکاری داشت و با چون بازیگرانی چون کارلا گوجینو، میخیل هایسمان، هنری توماس، الیزابت ریزر و کیت سیگل همبازی بود. تروِر میسی تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده داشت. داستان سریال The Haunting of Hill House درباره زن و شوهری بود که به‌همراه فرزندانشان در عمارتی بزرگ زندگی می‌کردند. فرزندان این خانواده با اتفاقات ترسناک زیادی روبه‌رو شدند و هرگاه که این موضوع را به پدر و مادرشان می‌گفتند، آن‌ها فکر می‌کردند که موضوع مهمی نیست و این رفتارها مربوط‌ به تخیل و ترس کودکانه می‌شود. تا اینکه یک شب مادر خانواده تسخیر می‌شود و پدر خانواده به‌همراه فرزندانش برای همیشه آن مکان را ترک می‌کنند. نزدیک ۳ دهه از آن ماجرا می‌گذرد و پدر خانواده هیچ پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مرگ همسرش پیدا نمی‌کند. هر کدام از آن بچه‌ها بزرگ شده و زندگی مستقل خود را دارند اما هنوز با خاطرات آن زمان دست‌وپنجه نرم می‌کردند و هر کدام باید به‌ نحوی با گذشتهٔ خود روبه‌رو می‌شدند و سرنوشت خوبی نیز در انتظار آن‌ها نبود و اتفاقات تلخ زیادی در طول داستان به تصویر کشیده شد.

داستان سریال Midnight Mass در مورد جزیره‌ای دورافتاده است که ساکنین آن حوادث غیرعادی را تجربه می‌کنند و طالع ترسناکی در این جزیره وجود دارد. این اتفاقات رخ می‌دهند تا زمانی که کشیش جوانی به این شهر کوچک می‌رسد و داستان سروشکل جدیدی می‌گیرد

مایک فلناگان علاوه بر دریافت چراغ سبز برای ساخت فصل دوم سریال The Haunting of Hill House با عنوان The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی خانه بلای مینور)، کارگردانی دنبالهٔ فیلم The Shining (درخشش)، یعنی فیلم Doctor Sleep را انجام داد که با نظرات تقریباً مثبت منتقدان همراه شد و فروشی ۶۸ میلیون دلاری در گیشه داشته است. ایوان مک گرگور در نقش دنی تورنس، ربکا فرگوسن در نقش رز د هت، زان مک‌ کلارنون در نقش کرو ددی، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایک فلناگان علاوه‌ بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه این فیلم را هم برعهده داشته است. همچنین چندی پیش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR) در خبری اعلام کرد، پیش از اکران فیلم Doctor Sleep، ساخت یک دنباله برای این فیلم آغاز شده بود که مایک فلناگان کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. این فیلم قرار است Hallorann (هلورن) نام داشته باشد و شرکت فیلمسازی Intrepid Pictures وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. فیلم Hallorann قرار است داستان دیک هلورن را دنبال کند که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در هر دو فیلم The Shining و فیلم Doctor Sleep بودیم. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما این فیلم می‌تواند یک فیلم پیش‌درآمد و درباره چگونگی به‌ دست آوردن قدرتش باشد یا حتی این فیلم ممکن است یک دنباله نیز باشد. پیش از این اسکتمن کراترز در فیلم The Shining و کارل لامبلی در فیلم Doctor Sleep نقش دیک هلورن را بازی کرده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده