نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Castlevania تایید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فصل سوم سریال Castlevania را تایید و اعلام کرد که زمان زیادی باقی نمانده است.

ماه آبان سال گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Castlevania (کسلوانیا) برای فصل سوم خبر داد، اما از آن زمان شاهد انتشار اخبار زیادی از فصل سوم انیمیشن Castlevania نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل سوم سریال کسلوانیا تایید و اعلام شده است. نتفلیکس با انتشار پوستری (که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید) تایید کرد که فصل سوم این انیمیشن سریالی در تاریخ ۵ مارس‌ ۲۰۲۰ (۱۵ اسفند ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد. شبکه Netflix پیش از این اعلام کرده بود که فصل سوم انیمه Castlevania قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که در مقایسه با فصل دوم، شاهد افزایش دو قسمتی آن هستیم. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل سوم، ترور بلمونت آخرین بازمانده از خاندانش است که دیگر تنها نیست و همراه‌با دوستان و همراهان خود به‌دنبال راهی برای نجات بشریت از زیر دستان باقی‌مانده دراکولا و شورای خون آشامی دیوانه و مرگبارش است.

Castlevania

آدای شانکار، فرد سیبرت و کوین کلد نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل سوم سریال Castlevania بازگشته‌اند. ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد، الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز، جیمی موری در نقش کارمیلا، تئو جیمز در نقش هکتور و آدیتاکمبو ام‌کرمک در نقش آیزاک از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های فصل سوم انیمیشن Castlevania را بر عهده دارند و همچنین در فصل سوم قرار است شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز باشیم که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نشده است. باتوجه‌به پایان فصل دوم، شخصیت کارمیلا احتمالا شخصیت منفی اصلی فصل سوم خواهد بود.

با اینکه ساخت فصل سوم سریال Castlevania مدت کوتاهی پس از انتشار دوم تایید شد، اما بسیاری از طرفداران نگران پایان سریال در فصل سوم و عدم تمدید آن توسط نتفلیکس برای فصل چهارم هستند. این در حالی است که شانکار در حال کار روی یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه بازی Devil May Cry (دویل می کرای) است که هنوز مشخص نیست این سریال نیز از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد یا قرار است خانه دیگری برای خود پیدا کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده