نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

ساخت سریال Devil May Cry توسط تهیه کننده سریال Castlevania تایید شد

آدای شانکار، تهیه کننده سریال Castlevania از ساخت سریالی انیمیشنی براساس مجموعه بازی Devil May Cry خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه جدید آدای شانکار، تهیه کننده اجرایی سریال Castlevania (کسلوانیا)، تایید و رسما معرفی شده است. او در مصاحبه با وب‌سایت IGN تایید کرد که در حال کار روی یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه بازی Devil May Cry (دویل می کرای) محصول کمپانی کپکام است. این خبر در واقع برخلاف خبری است که پیش از این منتشر شده بود؛ طبق این شایعه، او قرار بود روی یک انیمه سریالی براساس مجموعه بازی The Legend of Zelda (افسانه زلدا) کار کند. شانکار در این مصاحبه اضافه کرد که سریال Devil May Cry به انیمیشن Castlevania برای ایجاد یک مجموعه مولتی ورس اضافه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که منظور شانکار از این حرف چه بوده است، اما فصل دوم انیمه Castlevania اوایل این ماه از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد که علاوه بر تحسین منتقدان، با واکنش و استقبال بینندگان شبکه نتفلیکس و طرفداران مجموعه کسلوانیا نیز مواجه شد. این موفقیت در نهایت باعث شد تا شبکه Netflix سریال Castlevania را برای فصل سوم تمدید کند. فصل سوم این سریال قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود. پس از تجربه خوب شانکار در سریال کسلوانیا، به نظر می‌رسد که او گزینه مناسبی برای ساخت انیمیشن Devil May Cry باشد؛ چرا که مانند مجموعه بازی Castlevania، این مجموعه هم پتانسیل‌های بالایی دارد. شانکار در بخشی از مصاحبه با IGN به شوخی گفت:

با دریافت حق ساخت سریال Devil May Cry، هالیوود دیگر نمی‌تواند آن را خراب کند.

آدای شانکار

با این حال، هنوز مشخص نیست که سریال Devil May Cry نیز مانند سریال Castlevania از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد یا خانه متفاوتی خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که در نهایت شاهد حمایت نتفلیکس از این سریال هم باشیم. شانکار در پایان اضافه کرد که به زودی خبرها و اطلاعات بیشتری از سریال Devil May Cry را در آینده خواهیم شنید که احتمالا شبکه پخش کننده آن که گفته می‌شود احتمالا نتفلیکس خواهد بود، مشخص و معرفی می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده