نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

پوستر جدیدی از فیلم The New Mutants منتشر شد

به‌تازگی پوستر جدیدی از فیلم The New Mutants منتشر شده که شاهد یک نمای جالب از شخصیت‌های این فیلم هستیم.

سرانجام ماه گذشته بود که پس از دو سال، شرکت استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تریلر جدیدی از فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) را منتشر کردند تا سرانجام پس از تاخیرهای پیاپی، به اکران این فیلم که اثری متفاوت و تقریبا ترسناک از مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) است، نزدیک شویم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این پوستر شاهد حضور هر ۵ میوتنت اصلی فیلم یعنی آنا تیلور جوی در نقش ایلیانا راسپوتین (مجیک)، میسی ویلیامز در نقش رِین سینکلر (ولفسبین)، هنری زاگا در نقش روبرتو داکوستا (سان‌اسپات)، بلو هانت در نقش دانیل مونستار (میراژ)، چارلی هیتون در نقش سم گاتری (کنون‌بل)، هستیم که نوشته فیلم بخشی از جمجمه آن‌ها را نشان می‌دهد و تصویر جالبی را خلق کرده است.

همچنین لوگوی جدید استودیوی فاکس قرن بیستم که اخیرا نام فاکس از‌ آن حذف شده نیز قابل مشاهده است که تغییر چندانی نکرده و تنها نام فاکس حذف شده است. علاوه‌بر این، مارول استودیو به مناسبت سال نو چینی سه پوستر جدید از فیلم The New Mutants، فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم The Eternals (اترنالز) منتشر کرده که این پوسترها درواقع تصاویر گرافیکی با الهام از سال نو کشور چین و فیلم‌های مارول طراحی و منتشر شده‌اند که شاهد طراحی‌های جالب و متفاوتی نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۴ پوستر را مشاهده کنید:

باتوجه‌به انتشار پوسترهای جدید از فیلم The New Mutants، به‌نظر می‌رسد که دیزنی در حال گسترش تبلیغات این فیلم است که انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد انتشار نمایش‌های بیشتری نیز باشیم. مدتی پیش نیز فیلم The New Mutants در سایت دیزنی به‌عنوان یکی از فیلم‌های جدید دنیای سینمایی مارول معرفی شده بود که خیلی زود این نوشته از سایت حذف شد. در هر حال، این فیلم توسط فاکس تولید شده و ماه گذشته جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants تایید کرد که نسخه اصلی و کارگردان فیلم قرار است در سینماها نمایش داده شود.

فیلم The New Mutants برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹)، فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) و فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع Comicbook IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده