نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

فیلم National Treasure 3 سرانجام قرار است ساخته شود

شرکت والت دیزنی رسما در حال ساخت فیلم National Treasure 3 است و نویسنده فیلمنامه آن را نیز استخدام کرده است.

حدود ۱۳ سال از اکران فیلم National Treasure: Book of Secrets‌ (گنجینه ملی: کتاب رمز) با بازی نیکلاس کیج می‌گذرد و از آن زمان همواره شاهد صحبت در مورد ساخت قسمت سوم فیلم National Treasure (گنجینه ملی) بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام قسمت سوم این فیلم اکشن ماجراجویی قرار است ساخته شود. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، شرکت والت دیزنی رسما ساخت فیلم National Treasure 3 (گنجینه ملی 3) را آغاز کرده و این فیلم در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. کریس برمنر، نویسنده فیلمنامه فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) که اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 4 (پسران بد 4) را نیز بر عهده گرفته، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم National Treasure را بر عهده خواهد داشت.

جری بروکهایمر، تهیه‌کننده دو قسمت اول، نیز به‌عنوان تهیه کننده در قسمت سوم نیز باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم National Treasure 3 در دسترس نیست و همچنین اطلاعاتی از بازگشت یا عدم بازگشت نیکلاس کیج نیز منتشر نشده است. علاوه‌بر کیج، جاستین بارتا، دیانه کروگر، جان ویت، هاروی کایتل و آرماندو ریسکو، دیگر بازیگرانی هستند که در هر دو قسمت فیلم گنجینه ملی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بودند. فیلم National Treasure در سال ۲۰۰۴ و فیلم National Treasure: Book of Secrets در سال ۲۰۰۷ اکران و موفق شده بودند در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کنند. 

بروکهایمر پیش از این در سال ۲۰۱۰ ساخت فیلم National Treasure 3 را تایید کرده بود، اما والت دیزنی پس از شکست تجاری چند فیلم خود از جمله فیلم The Lone Ranger (رنجر تنها) و فیلم John Carter (جان کارتر)، تصمیم گرفت تا از ساخت قسمت دیگری از مجموعه فیلم گنجینه ملی دوری کند. در هر حال دیزنی بالاخره به ساخت فیلم National Treasure 3 چراغ سبز نشان داده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده