نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیلم Bad Boys 4 رسما در دست ساخت است

شرکت سونی پیکچرز رسما ساخت فیلم Bad Boys 4 را آغاز کرده که در آن شاهد بازگشت نویسنده قسمت سوم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت چهارم فیلم Bad Boys (پسران بد) آغاز شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، پس از اینکه فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) توانست نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کند و عملکرد بسیار بهتری نسبت به انتظارات اولیه داشته باشد، حال شرکت سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت قسمت دیگری از این مجموعه اکشن و محبوب است. کریس برمنر که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys for Life را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 4 (پسران بد 4) را نیز بر عهده گرفته است. همچنین طبیعتا انتظار می‌رود که در این فیلم شاهد بازگشت ویل اسمیت در نقش کارآگاه مایک لاوری و مارتین لارنس در نقش مارکوس برنت نیز باشیم.

Bad Boys for Life

به نقل از THR، سونی پیکچرز پیش از این برنامه ساخت قسمت چهارم پسران بد را نیز داشته، اما فاصله بسیار طولانی و ۱۷ ساله بین اکران فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) در سال ۲۰۰۳ و فیلم Bad Boys For Life در سال ۲۰۲۰ باعث کنار گذاشتن و حذف آن شده بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که ساخت فیلم Bad Boys 4 به معنای بازگشت شخصیت‌های جدید این مجموعه مثل ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و چارلز ملتون، نیز باشد، اما در حال حاضر فهرست رسمی بازیگران این فیلم اعلام نشده و همچنین هنوز بازگشت یا عدم بازگشت عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys 3 (پسران بد 3) در قسمت چهارم نیز مشخص نیست. طبق پیش‌بینی‌ها، فیلم Bad Boys for Life در چهار روز اول اکران خود حدود ۷۰ میلیون دلار در گیشه خواهد فروخت.

ویل اسمیت، مارتین لارنس، جو پانتولیانو، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، پاولا نونز، نیکی جم، دی‌جی خالد، جیکوب اسکیپیو و ماسی فورلان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bad Boys for Life حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تمرکز قسمت جدید فیلم پسران بد روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعتی فاسد و ترسناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد و مادرش به او دستور قتل مایک لاوری را داده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده