نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

اولین تصویر رسمی فیلم Morbius احتمالا فاش شده است

به‌تازگی تصویری فاش و منتشر شده که گفته می‌شود اولین تصویر رسمی فیلم Morbius با بازی جرد لتو است.

هفته گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز اطلاعات اولین تریلر فیلم Morbius (موربیوس) را ثبت کرد که مدت زمان اولین تریلر این فیلم قرار است ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه باشد و رتبه‌بندی سنی PG را نیز دریافت کرده است. همچنین گفته می‌شود که اولین تریلر فیلم مستقل آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) احتمالا روز دوشنبه این هفته منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری منتشر شده که گفته می‌شود شاید اولین تصویر رسمی این فیلم باشد. شخصی که مدتی پیش اطلاعات تمام لحظه‌های تریلر جدید فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) را فاش کرده بود، تصویری را فاش کرده که می‌گوید متعلق به اولین تریلر فیلم Morbius است که در این تصویر شاهد حضور شخصیت موربیوس با بازی جرد لتو، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Morbius

اگرچه هنوز درستی این تصویر تایید نشده و ممکن است غیر واقعی باشد، اما این تصویر به خوبی نشان می‌دهد که سونی پیکچرز تلاش کرده تا ظاهر شخصیت موربیوس در فیلم شباهت زیادی به ظاهر زشت، مومور کننده و ترسناک این خون آشام در دنیای کمیک مارول داشته باشد و حداقل طبق این تصویر، تا حد زیادی نیز موفق بوده است. در واقع به‌نظر می‌رسد که سونی درس‌های زیادی از اولین تریلر فیلم Venom (ونوم) گرفته و در نظر دارد تا در اولین تریلر فیلم Morbius از ظاهر کامل موربیوس نیز رونمایی کند تا با واکنش منفی طرفداران مواجه نشود. اگر این فیلم کمی به کمیک‌های خود وفادار باشد، ممکن است شاهد وجود المان‌های ترسناک نیز در فیلم باشیم. در هر حال این تصویر هنوز تایید یا تکذیب نشده و تا زمان انتشار اولین تریلر فیلم Morbius برای درستی یا نادرستی این تصویر باید صبر کنیم.

فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. جرد لتو در نقش موربیوس مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده