نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

مذاکره بازیگر فیلم Pacific Rim Uprising برای حضور در فیلم Morbius

آدریا آرجونا، بازیگر فیلم Pacific Rim Uprising در حال انجام مذاکره با سونی پیکچرز برای حضور در فیلم Morbius است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که بازیگر نقش اصلی زن فیلم Morbius (موربیوس) مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، آدریا آرجونا در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی سونی پیکچرز برای حضور در فیلم مستقل شخصیت آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) است. در صورت توافق نهایی، او قرار است نقش شخصیت مارتین بنکرافت را در فیلم Morbius بازی کند. جرد لتو، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)  و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، قرار است نقش موربیوس را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند.

دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Safe House (خانه امن)، فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده خواهد داشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) و سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است و فیلمبرداری و تولید فیلم Morbius نیز قرار است در طول سال ۲۰۱۹ انجام شود. دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود.

سونی پیکچرز در حال حاضر دو تاریخ اکران برای فیلم‌های آینده مجموعه مرد عنکبوتی خود ثبت کرده است که پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، به دنباله فیلم Venom (ونوم) و دیگر تاریخ اکران به فیلم Morbius تعلق داشته باشد. این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) و در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. آرجونا بیشتر برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، فصل دوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) و سریال Emerald City شناخته شده است و سریال Good Omens (نشانه‌های خوب)، فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه) و فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) از کارهای بعدی او هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده