نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بازیگر فیلم Fast and Furious به جمع بازیگران فیلم Morbius پیوست

تایریس گیبسون، بازیگر نقش رامون پیرس در مجموعه فیلم Fast and Furious، در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم Morbius است.

چند روز پیش بود که جرد لتو، بازیگر نقش موربیوس با انتشار تصویری از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Morbius (موربیوس) خبر داد. کمپانی سونی پیکچرز پس از موفقیت فیلم Venom (ونوم) در گیشه به دنبال گسترش سریع دنیای مرد عنکبوتی خود است و حال نوبت به شخصیت آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) رسیده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم موربیوس تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، تایریس گیبسون، بازیگر مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) و فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای بازی در فیلم Morbius است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است.

همچنین اخیرا گیبسون با برادران وارنر برای ساخت فیلم زندگینامه تدی پندرگرس، خواننده و ترانه‌سرا، به توافق رسیده و او قرار است به عنوان بازیگر و تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد. علاوه بر این، گیبسون در فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) برای نقش آفرینی دوباره در نقش رامون پیرس نیز باز خواهد گشت که هنوز تداخل یا عدم تداخل برنامه فیلمبرداری این فیلم با فیلم Morbius مشخص نیست. فیلم موربیوس براساس شخصیت موربیوس خون آشام زنده ساخته می‌شود که این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۱ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود.

علاوه بر گیبسون، جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا و جرد هریس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده خواهد داشت. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است.

فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده